لحظه به لحظه با بازار ۲۹ آذر ۱۴۰۰

روز گذشته شاخص کل بورس مجددا به کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی سقوط کرد تا تنها یک روز بالای سطح ۱٫۳ میلیون واحدی باشد.

به گزارش صدای بورس روز گذشته شاخص کل بورس مجددا به کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی سقوط کرد تا تنها یک روز بالای سطح ۱٫۳ میلیون واحدی باشد. دیشب اما وزیر اقتصاد از ۱۰ تصمیم مهم دولت برای حمایت از بازار سرمایه خبر داد. آیا این خبر می‌تواند شوک مثبتی به بازار وارد کند؟


۱۲:۳۰

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز ۲۹ آذرماه، با افزایش ۹۸۰۰ واحدی به کار خود پایان داد.

نمادهای فولاد، پارسان و فارس بیشترین تاثیر در رشد شاخص کل بورس را به عهده داشتند.


۱۲:۰۸

مخابراتی ها با برتری خریداران یکپارچه مثبت داد و ستد می شوند.


۱۱:۳۲

فراکاب ها نیز با برتری فروشندگان در مدار منفی و متعادل داد و ستد می شوند. در این میان نماد فرابورس و لوتوس با گرایش مثبت، متعادل اند. امید نیز تک نماد پر تقاضای گروه است.


۱۱:۱۲

رایانه ای ها امروز با گرایش منفی و متعادل افت قیمت را تجربه می کنند. نمادهای مرقام، رانفور، تاپکیش، پرداخت، مداران، مفاخر، سپ و سیستم با گرایش منفی و متعادل معامله می شوند. در این توسن، آپ و رتاپ نیز با گرایش مثبت و متعادل داد و ستد می شوند.افرا، رافزا و سپیدار نیز نماد های مورد توجه گروه اند.


۱۰:۲۹

کانه های فلزی نیز با برتری فروشندگان درمدار مثبت و متعادل داد و ستد می شوند. در این میان کاما، ومعادن، کبافق، تاصیکو و تکنار با گرایش منفی، متعادل اند. کدما نیز تک نماد پر تقاضا گروه است.


۱۰:۲۰

بیمه ای ها نیز با گرایش منفی و متعادل داد و ستد می شوند. در این میان البرز، ملت، اتکای، دانا و بنو مثبت و متعادل داد وستد می شوند.آسیا و میهن نیز نماد های مورد توجه گروه اند.


۱۰:۱۷

بانکی ها امروز با گرایش مثبت نوسان قیمت را تجربه می کنند. نماد وتجارت، وبصادر، وپارس، سامان، سامان، وخاور و وملل با گرایش مثبت، متعادل معامله می شوند. وبملت، ونوین و وسینا نیز نماد های مورد توجه گروه اند. وسینا و وکار نیز با گرایش با گرایش منفی داد و ستد می شوند. وگردش و سمایه نیز نماد های مورد توجه گروه اند.


۱۰:۰۷

اطلاعات بازار : 

شاخص کل ۱,۲۹۷,۹۰۸     

۶۲۳۲.۳۴ واحد مثبت

ارزش بازار ۵۱,۸۷۸,۹۷۳ میلیارد ریال

ارزش معاملات ۹,۳۶۲ میلیارد ریال

حجم معاملات ۱.۶۵۲ میلیارد سهم

نمادهای تاثیر گذار در شاخص

فولاد ۱۹۰۵ واحد مثبت

پارسان ۷۴۹ واحد مثبت

شپدیس ۶۴۵ واحد مثبت

وبملت ۴۸۱ واحد مثبت

وتجارت ۴۶۵ واحد مثبت

فارس ۴۳۰ واحد مثبت

وبصادر ۳۲۴ واحد مثبت

بیشترین حجم معاملات :

وتجارت ۱۷۱ میلیون سهم

خودرو ۱۶۶ میلیون سهم

وبصادر ۱۱۳میلیون سهم

خساپا ۸۵ میلیون سهم

وسکرمان ۵۴ میلیون سهم


۹:۵۷

فلزات اساسی نیز امروز با گرایش مثبت نوسان قیمت را تجربه می‌کنند. نماد فولاد، فملی، فخوز، فروی، فزرین، فاسمین، فجر، فباهنر، فسپا و فولای با گرایش مثبت داد و ستد می شوند. فجهان، فسازان، وسدید، کویر، فلوله، هرمز و فسبزوار با گرایش منفی، متعادل اند. فمراد، فنفت و فالوم نیز نماد های پر عرضه گروه اند.


۹:۲۴

نفتی ها امروز در غیاب نماد شبندر با گرایش مثبت نوسان قیمت را تجربه می‌کنند.شپنا، شتران، شبریز، شسپا، شبهرن، شاوان و ونفت با گرایش مثبت، متعادل اند. در این میان شنفت، شراز و شرانل با گرایش منفی و متعادل داد و ستد می شوند. شزنگ نیز تک نماد پر عرضه گروه است.


۹:۱۰

بازار امروز با گرایشی مثبت و کم حجم آغاز به کار کرده است.


۸:۵۰

🔹برترین‌های تقاضای #بورس

#وبملت

#کمند

#غمارگ

🔹بیشترین عرضه بورس

#دپارسح

#وسخوز

#غاذر

🔹برترین‌های تقاضای #فرابورس

#سپیدما

#کارا

🔹بیشترین عرضه فرابورس

#سدبیر

#سپهر

#حسیر


خبر در حال تکمیل است...

کد خبر 443267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =