افزایش سرمایه غول بورسی در راه است

مدیرعامل شستا از افزایش سرمایه بیش از ۱۱۷۲ درصدی در این شرکت خبر داد.

صدای بورس- محبوبه قرمزچشمه؛ سرمایه کنونی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی«شستا» بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان است. آخرین افزایش سرمایه این شرکت به پایان سال ۹۹ و از محل سود انباشته باز می‌گردد.

۲برنامه مهم شستا

علی رستمی مدیرعامل شستا در ارتباط با برنامه‌های توسعه‌ای شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی«شستا» در گفت‌وگو با صدای بورس به ۲ برنامه مهم اشاره کرد و گفت: توسعه سرمایه‌گذاری و افزایش دارایی‌ها به ۲ و نیم برابر از جمله مهمترین برنامه‌های شستا است.

وی دومین برنامه مهم شستا را افزایش بازدهی دارایی‌های این شرکت اعلام کرد و گفت: بنا داریم دارایی‌های شستا را از ۱۶ درصد به بازدهی بیش از ۳۰ درصد برسانیم.

رستمی مهمترین برنامه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی«شستا» ادر سال جاری را افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها عنوان کرد و گفت: مراحل قانونی این افزایش سرمایه انجام شده و منتظر دریافت مجوز از سازمان بورس هستیم.


بیشتر بخوانید:

شرکت‌های سود ساز تا پایان آذر کدامند؟


برنامه افزایش سرمایه ۱۱۷۲ درصدی شستا

وی افزود: سرمایه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی«شستا» با بیش از ۱۱۷۲ درصد افزایش، از ۱۴ هزار میلیارد تومان به ۱۸۱ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

گفتنی است شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی«شستا» شرکت هلدینگ سرمایه‌گذاری متعلق به سازمان تأمین اجتماعی است، که در زمینه مدیریت سرمایه‌گذاری، تجارت و بازرگانی، مدیریت دارایی و مبادلات سهام شرکت‌ها فعالیت می‌کند.

افزایش سرمایه غول بورسی در راه است

کد خبر 442704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    0 0
    دکتر رستمی عزیز یک لطفی کن وضعیت پتروشیمی آبادان رو هم بررسی کن که زیرمجموعه شما هست. ۵۰۰ میلیارد ۶ ماهه اول فروش داشته و ۵۶۰ میلیارد هزینه کرده. اگر این طوری میخواید مدیریت کنید درش رو ببندید بهتره چون دیگه زیان نمیده. البته شما در پیشگاه خدا مسئول هستید چون سرمایه بازنشسته های تامین اجتماعی زیر دست شماست و اونها با حقوق زیر ۳ میلیون تومان در حالی که پیر و ناتوان هستند نمی تونن زندیگیشون رو اداره کنن.
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    0 0
    ۳ ماه است فقط خبرش را میگویید.