صدرنشینی «ارزش آفرین بیدار»

صندوق‌ « ارزش آفرین بیدار»، « پالایشی یکم» و «مشترک اندیشه فردا» به ترتیب، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.

در هفته‌ای که گذشت شاخص کل بورس روند نزولی در پیش گرفت. شاخص کل بورس در این هفته از ۱,۴۱۶ هزار واحد، با ۹ هزار واحد کاهش، به ۱,۴۰۷ هزار واحد رسید.

در هفته منتهی به ۱ آذر ‌ماه صندوق‌های قابل معامله سهامی در راس صندوق‌های پربازده قرار گرفتند. صندوق‌ « ارزش آفرین بیدار»، « پالایشی یکم» و «مشترک اندیشه فردا» به ترتیب با کسب ۳.۴۵ ، ۲.۴۱ و ۲.۲۱ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند. در هفته گذشته ورود پول به صندوق‌های سرمایه‌گذاری منفی بود. خالص خروج وجه نقد از کل صندوق‌های سرمایه‌گذاری۴۱,۶۹۴ میلیارد ریال بود که صندوق‌های قابل معامله با ۱۴,۷۶۶ هزار میلیارد ریال بیشترین خروج وجه نقد را داشتند.
در این هفته صندوق‌های درامد ثابت خالص خروج ۱۴,۰۸۲ هزار میلیارد ریال و صندوق‌های سهامی خالص خروج ۱,۰۶۸ میلیارد ریال را تجربه کردند. نماگر خالص ارزش دارایی‌های صندوق‌ها در انتهای این هفته بر روی عدد ۴ میلیون و ۹۵۰ هزار میلیارد ریال ایستاد. صندوق‌ها به طور کلی ۳۱ درصد از دارایی‌ها را در وجه نقد و سپرده بانکی، ۴۲ درصد اوراق بدهی و ۲۵ درصد در سهام مستعد سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

صدرنشینی «ارزش آفرین بیدار»

  • هفته نامه اطلاعات بورس _ شماره ۴۲۳

کد خبر 442033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =