۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
ارزش دلار کاهش یافت

بعد از چند روز پیشروی، دلار بالاخره کاهش یافت.

به گزارش صدای بورس، برای چهارمین هفته متوالی، ارزش یورو در برابر دلار در کانال ۱.۱۲ باقی مانده که این عدد کمترین ارزش ثبت شده ارز واحد اروپایی در برابر اسکناس سبز طی ۱۶ ماه اخیر بوده است.

شاخص دلار (نرخ های زیر بر حسب ساعت پایانی معاملات بازارهای ارزی نیویورک محاسبه شده است)

شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۱۱ درصد کاهش نسبت به روز گذشته، در سطح ۹۶.۵۱۰ واحد بسته شد.

شاخص دلار معمولا در برابر شش ارز مهم جهانی یا ۱۰ ارز برتر جهانی بیان می‌شود که شاخص دلار در این گزارشات، شاخص ۱۰ ارزی و در بردارنده تغییرات قیمتی دلار مقابل ارزهای یورو، پوند انگلیس، روپیه هند، دلار استرالیا، دلار کانادا، دلار سنگاپور، فرانک سوییس، رینگیت مالزی، ین ژاپن و یوان چین است.

نرخ برابری هر فرانک سوئیس نیز معادل ۱.۰۷۱ دلار اعلام شد.


بیشتر بخوانید:

صعود پرقدرت دلار


ارزهای اروپایی

در تازه‌ترین دور از معاملات، پوند با ۰.۱ درصد کاهش نسبت به روز قبل خود و به ازای ۱.۳۳۷ دلار مبادله شد. یورو ۰.۱۱ درصد بالا رفت و با ماندن در کانال ۱.۱۲ به ۱.۱۲۴ دلار رسید.

ارزهای آسیایی

به گزارش ایسنا، در معاملات بازارهای ارزی آسیایی، هر دلار با ۰.۰۹ درصد کاهش به ۱۱۵.۰۲۷ ین رسید. در برابر همتای استرالیایی، هر دلار آمریکا به ازای ۱.۳۸۵ دلار مبادله شد. همچنین نرخ برابری دلار معادل ۶.۳۹۱ یوان چین اعلام شد.

کد خبر 441981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =