پتروشیمی اروند تامین کننده نیاز  کشورهای خاورمیانه

مدیرعامل پتروشیمی اروند گفت: پتروشیمی اروند علاوه بر بی‌نیاز کردن کشور از محصولات PVC و کاستیک، نیاز برخی کشورهای خاورمیانه را نیز تامین می‌کند.

به گزارش صدای بورس، حسن نشان زاده مقدم در جلسه با مدیران بانک ملی ایران که در مجتمع پتروشیمی اروند برگزار شد، اظهار داشت: استان خوزستان یکی از مهمترین استان های صنعتی و بزرگترین منبع درآمدی کشور است و از این لحاظ خدمات بسیاری به کشور ارائه می‌کند.

نشان‌زاده مقدم ادامه داد: ظرفیت تولید پتروشیمی اروند ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تن در سال است و ۳۴۰ هزار تن از این تولیدات را محصول پی وی سی شامل می‌شود.

وی افزود: شرکت پتروشیمی اروند علاوه بر بی نیاز کردن کشور از واردات محصولات PVC، نیاز برخی کشورهای خاورمیانه از جمله ترکیه را نیز تامین می‌کند.

نشان زاده مقدم در پایانِ سخنان خود در میان مدیران بانک ملی ایران، روابط این شرکت با بانک‌ها را بسیار نزدیک دانست و بر نقش بانک‌ها در افزایش حجم تولیدات کشور تاکید کرد.


بیشتر بخوانید:


به گزارش ایپنا، در ادامه این نشست، مدیرعامل بانک‌ملی ایران با اشاره به نقش بانک‌ها در تامین مالی پروژه ‌ها گفت: نظام تامین مالی باید در خدمت تولید و معیشت مردم باشد و باید به سمت تحقق این هدف برویم.

وی افزود: حتما محصولات خوبی برای تامین مالی بنگاه‌ها ارائه خواهیم داد تا بنگاه‌های جدیدی را در بخش تولید ایجاد کنیم.

محمدرضا فرزین با اشاره به نقش استان خوزستان در تولید ثروت اظهار داشت: باید تلاش شود تمامی شعب استان خوزستان نقش پشتیبان را برای تولیدکنندگان و بنگاه‌های اقتصادی داشته باشند و این استان برای بانک‌ها بسیار پر اهمیت است.

کد خبر 441970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =