مهمترین اخبار اقتصادی و بورسی ۲۵ آبان ۱۴۰۰

مهمترین خبرهای اقتصادی_ بورسی امروز را دنبال کنید.

۱. افت ۷ هزار و ۷۱۶ واحدی شاخص کل ( ۰.۵درصد) آن را در ارتفاع یک میلیون و ۴۰۸هزار واحدی قرار داد؛ شاخص‌ هم وزن نیز ۰.۲درصد افت کرد
۲. امروز صندوق پالایشی یکم با ۰.۰۴ درصد رشد نسبت به روز گذشته به قیمت ۷۱ هزار و ۹۱۰ ریال رسید؛ دارایکم هم ۰.۰۶ درصد رشد داشت.
۳. سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم، ۱۲ میلیون و ۳۵۶ هزار تومان، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۲ میلیون و ۵۵۲ هزار تومان و نیم سکه با کاهش ۵۰ هزار تومانی ۶ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان است.
۴. ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۱.۱درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۷۱۳هزار تومان، ۲۳ میلیون و ۹۴۹هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۷۸۸هزار تومان رسید.
۵. یک کارشناس صنعت تایر گفت: متأسفانه هیچ نظارتی بر فعالیت متخلفین صورت نمی‌گیرد و به همین دلیل قاچاق تایر به بازار آزاد افزایش یافته و سود‎های کلان چند میلیون تومانی نصیب دلالان و محتکران می‌کند.
۶. رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: منابع کشور اگر گنج قارون هم باشد یارانه‌ها آن را می‌بلعد.
۷. آیت الله رئیسی و پوتین در گفت‌وگوی تلفنی با اشاره به مواضع و همگرایی مشترک دو کشور در موضوعات دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی بر لزوم نهایی کردن سند جامع همکاری بلندمدت تأکید کردند.
۸. در لیست قیمت محصولات ایران خودرو پژو GLX ۴۰۵ دوگانه سوز، ۲۵۲ میلیون تومان و آریو سایپا ، ۳۷۵ میلیون تومان اعلام شده است.

کد خبر 441568

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =