حقوقی‌ها ۳۰میلیارد وارد کردند؛ شاخص اما  ۷۷۰۰ واحد ریخت

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز ۲۵ آبان‌ماه، با کاهش ۷۷۰۰ واحدی به کار خود پایان داد.

به گزارش صدای بورس؛ افت هفت هزار و ۷۱۶واحدی شاخص کل ( ۰.۵درصد) آن را در ارتفاع یک میلیون و ۴۰۸هزار واحدی قرار داد.
شاخص‌ هم وزن نیز ۰.۲درصد افت کرد. ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به سه هزار و ۹۴۰میلیارد تومان رسید. نمادهای فارس، شپدیس و شستا بیشترین تاثیر در افت شاخص کل بورس را به عهده داشتند.‎


بیشتر بخوانید:


در بورس امروز حقوقی‌ها حدود ۳۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد سه هزار و ۹۴۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۱۶درصد یعنی ۶۵۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان یک درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فلزات اساسی»، «مواد و محصولات دارویی» و «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «محصولات شیمیایی» و «فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد برکت، فملی و فسبزوار لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به پاکشو، انرژی۳ و شفنح معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری گروه دارویی برکت معادل ۱۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی گروه صنعتی پاکشو با برتری ۶۱میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۳۶نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۷۹نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۲۴۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۲۳۰میلیارد تومان بود.

حقوقی‌ها ۳۰میلیارد وارد کردند؛ شاخص اما  ۷۷۰۰ واحد ریخت

کد خبر 441543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =