لحظه به لحظه با بازار ۲۵ آبان ۱۴۰۰

بازار سهام روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و با وجود حتی مثبت بودن روند شاخص کل در برخی از روزها اما همچنان خیلی از سهامداران در سبدهای خود ضررهای سنگینی را شاهد هستند.

به گزارش صدای بورس بازار سهام روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و با وجود حتی مثبت بودن روند شاخص کل در برخی از روزها اما همچنان خیلی از سهامداران در سبدهای خود ضررهای سنگینی را شاهد هستند.
 فروش اوراق دولتی و افزایش نرخ سود بین بانکی دو عاملی است که این روزها سهامداران را نگران کرده و در کنار آن تصور اینکه دولت ناتوان از حمایت است هم به این مساله دامن زده است.


۱۲:۳۰

افت هفت هزار و ۷۱۶واحدی شاخص کل ( ۰.۵درصد) آن را در ارتفاع یک میلیون و ۴۰۸هزار واحدی قرار داد.
شاخص‌ هم وزن نیز ۰.۲درصد افت کرد.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به سه هزار و ۹۴۰میلیارد تومان رسید.

نمادهای فارس، شپدیس و شستا بیشترین تاثیر در افت شاخص کل بورس را به عهده داشتند.‎

در بورس امروز حقوقی‌ها حدود ۳۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد سه هزار و ۹۴۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۱۶درصد یعنی ۶۵۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان یک درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فلزات اساسی»، «مواد و محصولات دارویی» و «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «محصولات شیمیایی» و «فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد برکت، فملی و فسبزوار لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به پاکشو، انرژی۳ و شفنح معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری گروه دارویی برکت معادل ۱۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی گروه صنعتی پاکشو با برتری ۶۱میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۳۶نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۷۹نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۲۴۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۲۳۰میلیارد تومان بود.


۱۲:۰۰

سهم سمگا، #گشان و #گدنا نماد های پر تقاضای گروه هتل داری ها هستند.


۱۱:۳۵

کانه های فلزی با قدرت نمایی فروشندگان در مدار منفی داد و ستد می شوند.#کروی، #کبافق، #اپال، #کمگنز و #کگهر مثبت و متعادل اند. در این میان #کدما و #تکنار نمادهای مورد توجه گروه اند.


۱۱:۳۴

سرمایه گذاری ها با فشار فروش نوسان قیمت را تجربه می کنند. #وخارزم، #وساپا، #وبرق، #وسکاب، #ومدیر، #وآوا، #وپویا و #وهامون نیز مثبت و متعادل اند.#پردیس تک نماد پر تقاضای گروه است.


۱۱:۳۰

قندی ها نیز با تعادل میان خریداران و فروشندگان در مدار مثبت داد و ستد می شوند. #قثابت، #قشکر، #قلرست، #قهکمت و #قزوین منفی و متعادل اند.#قشرین نیز نماد پر تقاضای گروه است.


۱۰:۴۳

غذایی ها نیز نسبتا با افت معامله می شوند. در این میان #غدام، #غکورش، #غزر و #غپینو مثبت و متعادل اند. #غنوش، #غالبر و #غبهار نیز نماد پر تقاضای گروه اند.


۱۰:۳۳

سهم وامید تک نماد مثبت و متعادل چند رشته ای ها است.


۱۰:۲۵

بیمه ای ها امروز با افت قیمت معامله می شوند. در این میان #اتکای، #ملت، #ودی، #البرز، #میهن، #وسین، #وحکمت، #وتعاون و #وآفری با گرایش مثبت داد و ستد می شوند.


۱۰:۲۳

رایانه ای ها نیز نسبتا سبز رنگ داد و ستد می شوند.#مرقام, #رتاپ, #رانفور, #مفاخر, #سیستم, #رکیش و #سپ مثبت و متعادل اند.#افرا پر تقاضای گروه است.#رافزا با فشار فروش همراه است.#تاپکیش, #پرداخت و #سیستم منفی و متعادل اند.


۱۰:۲۰

سیمانی ها با افزایش تقاضا در مدار مثبت داد و ستد می شوند.#سفارس، #سبزوا، #ستران، #سبهان، #سیلام، #ساروم، #سباقر، #ساوه، #سخاش و #سمازن مثبت و متعادل اند.#سیتا، #سضفها، #سشرق و#سپاها نیز با گرایش منفی، متعادل اند.#سنیر، #ساربیل و #سفار نیز نماد های پر تقاضای گروه اند.


۱۰:۱۶

اطلاعات بازار :

شاخص کل ۱,۴۱۲,۱۱۴     

۴۱۸۳.۷۴ واحد منفی

ارزش بازار ۵۶,۴۲۹,۵۶۷ میلیارد ریال

ارزش معاملات ۱۸,۶۳۰ میلیارد ریال

حجم معاملات ۱.۷۸۶ میلیارد سهم

نمادهای تاثیر گذار در شاخص

فارس ۱۱۴۰ واحد منفی

شستا ۴۹۳ واحد منفی

شپدیس ۴۴۵ واحد منفی

فولاد ۳۶۳ واحد منفی

پترول ۲۶۹ واحد منفی

شبندر ۲۰۰ واحد مثبت

بورس ۱۸۴ واحد منفی

بیشترین حجم معاملات :

بورس ۱۵۶ میلیون سهم

وسکرد ۱۰۲ میلیون سهم

خبهمن ۹۷ میلیون سهم

خگستر ۸۹ میلیون سهم

حآفرین ۷۶ میلیون سهم


۱۰:۰۶

بانکی ها در غیاب #دی، #وگردش و #سامان با فشار فروش افت قیمت را تجربه می کنند.#وبملت، #وتجارت، #وپارس، #ونوین، #وپاسار، #وملل، #وخاور و #وزمین نیز با گرایش منفی،متعادل اند. در این میان #وسینا، #وکار، #وبصادر و #وپست با تعادل خریداران و فروشندگان در مدار مثبت داد و ستد می شوند.


۱۰:۰۵

خدمات فنی و مهندسی نوسان قیمت را تجربه می کنند.#تابا پر عرضه ی گروه است.#رمپنا و #رتکو منفی و متعادل اند.#تپولا با افزایش تقاضا داد و ستد می شوند.


۱۰:۰۰

شیمیایی ها نیز با معاملاتی مثبت و متعادل همراه است.#نوری، #شلرد، #آریا، #شاراک، #شگویا، #زاگرس، #شبصیر، #تاپیکو، #شصدف و #شغدیر مثبت و متعادل اند.#فارس، #شپدیس، #کرماشا، #شیران، #بوعلی، #خراسان، #شفارس و #پارسان با گرایش منفی و متعادل داد و ستد می شوند.#شپاکسا، #شکام، #ساینا و #شگل نماد های مورد توجه گروه اند.#پترول، #داراب، #فسا و #جهرم پر عرضه در کف قیمتی خود به صف نشستند.


۹:۴۴

فلزات اساسی با تعادل میان خریداران و فروشندگان با گرایش مثبت داد و ستد می شوند.#فولاد، #فملی، #ذوب، #فخوز، #فسبزوار، #فاسمین، #فزرین، #فروی، #فلوله، #فجر و #فروس با گرایش مثبت،متعادل اند.#فجهان، #فاسمین، #فرآور، #هرمز، #فایرا، #فباهنر و #فسازان نیز در مدار منفی و متعادل معامله می شوند.#زنگان و #فالوم نماد های مورد توجه گروه اند.


۹:۳۴

افزایش تقاضا در کلیت بازار قابل مشاهده است، نمادهای بانکی یکی پس از دیگری به محدوده مثبت وارد شدند ، فلزی‌ها به صفر تابلو رسیده و پالایشی‌ها در محدوده مثبت قرار گرفته‌اند. 


۹:۳۳

افزایش تقاضا در کلیت بازار قابل مشاهده است، نمادهای بانکی یکی پس از دیگری به محدوده مثبت وارد شدند ، فلزی‌ها به صفر تابلو رسیده و پالایشی‌ها در محدوده مثبت قرار گرفته‌اند. 


۹:۰۳

بازار امروز با گرایش منفی و متعادل آغاز به کار کرده است.


۸:۴۶

🔹برترین‌های تقاضای #بورس

#شفن

#غنوش

#سنیر

🔹بیشترین عرضه بورس

#بورس

#انرژی

#کالا

🔹برترین‌های تقاضای #فرابورس

#حآسا

#سپیدما

#آکورد

🔹بیشترین عرضه فرابورس

#فرابورس

#غگز


کد خبر 441518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =