در کشور دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم

رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: در کشور دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم.

به گزارش صدای بورس، غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی ایران سه‌شنبه ۱۸ آبان در جلسه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی شیراز بیان کرد: بزرگان بسیاری برای اتاق ها زحمت کشیده اند و ما امروز میراثدار بزرگانی هستیم و باید بر روی این موضوع تعصب و غیرت داشته باشیم.

شافعی افزود: اگر امروز ما به عنوان نمایندگان و منتخبان اعضای اتاق‌ها برگزیده شدیم باید خادمان بخش اقتصاد کشور و استان‌ها باشیم.

شافعی اظهارداشت: ما به عنوان بخش خصوصی باید بر مواضع و نظراتمان بایستیم اما معتقدیم نظراتمان را باید با ادبیات درست و کارشناسی بیان کنیم در غیر این صورت فضا و فرصت گفت وگو از دست خواهد رفت.

وی اضافه کرد: بخش خصوصی باید در انتخاب راه حل و مسیر انجام فعالیت ها، باید راهی را انتخاب کنیم که بهترین نتیجه را برای بخش اقتصاد کشور به دنبال داشته باشد و این مهم باید استراتژی اصلی ما باشد.


بیشتر بخوانیم:

نقش صندوق‌های خصوصی در تامین مالی


شافعی ادامه داد: فرصت آزمون و خطا در فضای کشور نیست و با همه واقعیت ها روند حرکت در کشور امیدوار کننده است ما به عنوان پارلمان بخش خصوصی وظیفه خود میدانیم برای تقویت و بهبود شرایط در کنار دولت باشیم.

او اضافه کرد: انتخاب اتاق شیراز در سه ماه متفاوت به عنوان برترین های جهان افتخار بزرگی برای اتاق های بازرگانی سراسر کشور است زیرا نشان می دهد حرکت ما به سمت استاندار های جهانی اتاق های بین المللی موثر بوده است.

این فعال بخش خصوصی افزود: جای مباهات است که جایگاه اتاق شیراز در کشور شایسته و با منزلت است و این اتاق جز اتاق های فاخر در بین اتاق های سراسر کشور است و بسیاری از طرح ها و ایده های این اتاق به کل کشور تسری داده شده است.

به گزارش ایسنا، شافعی ادامه داد: تلاش می‌کنیم مسیر و ابزار حرکت اتاق های پیشرو را برای ادامه حرکت های بالنده بیش از پیش فراهم کنیم.

کد خبر 441169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =