۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
چند نفر به سجام پیوستند؟

طبق آخرین آمار، در شهریور سال جاری، تعداد سجامی شده ها، ۱۶۶ هزار و ۱۳۹ نفر بود این در حالی است که در مهر ماه امسال ۱۲۱ هزار و ۶۲۳ در سامانه (سجام) احراز هویت شدند.

به گزارش صدای بورس، در مهرماه سال جاری تعداد ۹۴ هزار و ۱۱۹ ثبت نام از سوی سرمایه گذاران حاضر در بازار سرمایه در سامانه «سجام» صورت گرفته و تعداد احراز هویت شده‌ها نیز با عبور از ۱۲۱ هزار سهامدار در این ماه به ۱۲۱ هزار و ۶۲۳ مورد رسیده است.

استان های پیشتاز در سجامی شدن

همچنین بر اساس این گزارش، تعداد نفرات ثبت نام شده در سامانه «سجام» در مهرماه به تفکیک هر استان حاکی از آن است که پنج استان تهران با ۲۰ هزار و ۹۵۶ مورد، خراسان رضوی با ۶۴۹۳ مورد، اصفهان با ۶۴۶۶ مورد، خوزستان با ۵۱۶۶ مورد و مازندران با ۴۷۰۵ مورد در صدر بیشترین ثبت نام شده ها در کل کشور قرار دارند.

در شهریورماه نیز تهران با ۳۷ هزار و ۱۵۸ مورد، کرمان با ۱۲ هزار و ۱۴۱ مورد، خراسان رضوی با ۱۱ هزار و ۶۴۴ مورد، اصفهان با ۱۱ هزار و ۴۹۳ مورد و خوزستان با ۱۰ هزار و ۹۷۱ مورد در ابتدای لیست سجامی شده ها قرار داشتند.


بیشتر بخوانید:


پنج استانی که کمتر سجامی شدند

همچنین پنج استان کهگیلویه و بویراحمد با ۵۴۴، خراسان جنوبی با ۶۲۵، چهارمحال و بختیاری با ۷۱۱، زنجان با ۷۴۳ و سمنان با ۷۶۵ مورد در انتهای لیست کمترین ثبت نام شده‌ها در سامانه سجام در بین سایر استان ها قرار دارند.

به گزارش ایسنا، این درحالی است که در شهریورماه کهگیلویه و بویراحمد با ۱۱۰۹، خراسان جنوبی با ۱۱۶۹، چهارمحال و بختیاری با ۱۲۶۰، ایلام با ۱۳۱۸ و سمنان با ۱۳۷۸ مورد در انتهای لیست سجامی شده ها ایستاده بودند.

کد خبر 441145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =