به هر قیمتی قطعه تولید نمی‌کنیم

نشست خبری «تحقق داخلی سازی قطعات های تک» صبح امروز در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

صدای بورس- محبوبه‌ قرمزچشمه؛ نشست خبری «تحقق داخلی سازی قطعات های تک» صبح امروز در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

محمدرضا دهقان، مدیر واحد تحقیق و نوآوری شرکت صنایع تولیدی کروز در این نشست خبری گفت:  کروز به دنبال برقراری ارتباط بین دانشگاه و صنعت است. این شرکت در دانشگاه تهران، امیرکبیر و شریف مراکز تحقیقات و نورآوری دارد و در دانشگاه تهران در حال ساخت مرکز تکنولوژی الکترونیک است. البته مهم این است که نتیجه تلاش‌ها در خودروسازی‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.

وی افزود: در کروز هیچ وقت تعدیل نیرو نداشتیم و همواره استخدام متخصصین و حرکت بر روی خط نوآوری از جمله مهمترین موضوعاتی است که در کروز پیگیری می شود.

هدف ما ایستادن در جایگاه نخست است

بهروز حبیبی، عضو هیئت مدیره شرکت صنایع تولیدی کروز گفت: تولید قطعه با کیفیت از اهمیت بسیاری برخوردار است به شکلی که حفظ و ارتقای کیفیت از اهداف کروز است.

وی افزود: در حال حاضر امکان صادرات نداریم، رسالت ما این است که در خدمت خودروساز داخلی باشیم. با واردات خودرو مشکل نداریم اما اگر خودرویی داریم که مشابه خارجی دارد،  باید حمایت شود.

عضو هیئت مدیره شرکت صنایع تولیدی کروز  با بیان این که راه حل خارج شدن از بحران اقتصادی ایران، تلاش است ، گفت: در طول سال‌های گذشته عملکرد مثبتی داشتیم و هدف ما ایستادن در جایگاه نخست این صنعت است.

به زودی 4 هزار نفر به گروه کروز اضافه می‌شود

حبیبی با بیان اینکه حاضر گروه کروز ۱۳۰۰۰ نیرو دارد گفت: به زودی 4 هزار نفر دیگر به این شرکت اضافه خواهند شد.

وی با بیان اینکه با کمک گرفتن از توان داخلی قطعات بسیاری را بومی سازی کردیم گفت: با کمک این قطعات گروه بهمن موتور رشد و توسعه یافته است.

حبیبی با بیان اینکه در حال حاضر به دنبال حفظ بقا هستیم گفت: امیدوارم که روزی برسد که از این بحران عبور کرده و  به دنبال نوآوری باشیم.

عضو هیئت مدیره شرکت صنایع تولیدی کروز افزود: قطعه سازی باید به دست بخش خصوصی واگذار شود و دولت باید از آن کناره بگیرد.

وی  گفت: هدف ما کارآفرینی و تولید ثروت است و باید حمایت شود. با ایجاد شرکت‌های بزرگ در بخش خصوصی باید نخبگان جذب کنیم و از خروج آن‌ها از کشور جلوگیری کنیم.

تامین 60 درصد قطعات 2 خودرو ساز مطرح در حوزه الکترونیک

حسین انصاری، مدیر گروه قوای محرکه کروز گفت: در حوزه الکترونیک کروز ۶۰ درصد قطعات ۲ خودروساز ایران خودرو و سایپا را تامین کرده است . مجبور هستیم بخشی از قطعات را وارد کنیم زیرا تکنولوژی خاصی دارند و تولیدکنندگان آنها در جهان محدود هستند .

عضو هیئت مدیره شرکت صنایع تولیدی کروز در ارتباط با مطالبات کروز از خودروسازی ها گفت: ۵۵ درصد طلب کروز از ایران خودرو و ۴۵ درصد از سایپاست.

تولید با بهترین کیفیت

یوسفی مدیر فروش کروز به افزایش قیمت‌ها در سال 1400 اشاره کرد و گفت: مجموعه کروز بزرگترین تامین کننده قطعات خودرو در ایران است، امسال قطعات خودرو تحت تاثیر افزایش قیمت‌ها افزایش یافت. اما همواره محصولات در بالاترین سطح خود تولید می‌شود.

کد خبر 441144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =