دولت، اوراقی در بازار نفروخته است

مدیرعامل فرابورس گفت: از انتهای شهریورماه تاکنون دولت در بازار سهام اوراق نفروخته است.

به گزارش صدای بورس، امیر هامونی، مدیرعامل فرابورس از انجام عملیات بازار باز به ارزش حدود ۶۲ هزار میلیارد تومان در جریان معاملات دوشنبه فرابورس خبر داد و گفت: در قالب توافق بازخرید اسلامی، بانک مرکزی و بانک‌های تجاری اقدام به معامله بیش از ۶۸۴ میلیون ورقه مربوط به اوراق مالی اسلامی به ارزش قریب به ۶۲ هزار میلیارد تومان کردند.

مدیرعامل فرابورس ایران با اشاره به اینکه آمار معاملات روزانه اوراق مالی اسلامی به تفکیک بازیگران آن در وب‌سایت فرابورس منتشر می‌شود، اعلام کرد: از امروز داده‌های مربوط به معاملات دولت نیز در بازار اوراق مالی اسلامی فرابورس منتشر شده است.


بیشتر بخوانید:


وی با بیان اینکه در معاملات دوشنبه ۱۰ آبان‌ماه فرابورس، دولت هیچگونه پذیره‌نویسی اوراق مالی اسلامی نداشته است، یادآور شد: از انتهای شهریورماه تاکنون دولت اوراقی در بازار به فروش نرسانده و افزایش ارزش معاملات در برخی روزها مرتبط با انجام عملیات بازار باز بوده است.

به گزارش تسنیم، مدیرعامل فرابورس همچنین در پایان تاکید کرد: معاملات ریپوی اسلامی در نماد عمده اوراق رقم می‌خورد.

کد خبر 440805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یعقوب شمسی IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    0 0
    کشور را تا فاجعه جلو بردین .اوراق نفروخته ولی صندوق‌ها را مجبور به خرید سررسید اوراق قبلی کرده.خرخودتون دزدهای که خیانتکار به خون شهدا و امام شهدا هستین. شما را باید تکه تکه کرد.