لحظه به لحظه با بازار ۱۰ آبان ۱۴۰۰

در پایان معاملات روز گذشته بازار سهام شاخص کل بورس با ۳۵ هزار واحد منفی و ۲٫۵۷ درصد افت در محدوده یک میلیون و ۳۴۰ هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش صدای بورس، هرچند رئیس جمهور و معاون اقتصادی او روز گذشته از حمایت از بازار سهام صحبت کردند اما اظهارات محسن رضایی درباره تامین کسری بودجه دولت تعدادی از سهامداران را نگران‌تر کرده است.


۱۲:۳۰

 رشد ۲۱هزار و ۱۱۴واحدی شاخص کل (۱.۵۸درصد) آن را در ارتفاع یک میلیون و ۳۶۱هزار واحدی قرار داد. شاخص‌ هم وزن نیز ۰.۸۷درصد رشد کرد.
ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از سه هزار و ۴۲۵میلیارد تومان رسید.

نمادهای فولاد، فملی و کگل بیشترین تاثیر در رشد شاخص کل بورس را به عهده داشتند.‎

در بورس امروز حقوقی‌ها حدود ۲۳۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد سه هزار و ۱۴۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۱۷درصد یعنی ۵۸۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان هفت درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فلزات اساسی»، «مواد و محصولات دارویی» و «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «فرآورده‌های نفتی» و «فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد برکتح، میدکو و غزر لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به شپنا، شبریز و فرابورس معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری حق تقدم گروه دارویی برکت معادل ۲۳میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی پالایش نفت اصفهان با برتری ۳۰میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۳۷نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۸۸نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۱۱۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۳۰۰میلیارد تومان بود.


۱۲:۰۰

لاستیک و پلاستیکی ها با فشار فروش داد و ستذ می شوند.در این میان #پتایر، #پکرمان و #پسهند با گرایش مثبت،متعادل اند.


۱۱:۵۰

📌پرحجم‌ترین نمادهای فرابورس 

⬅️#کرمان نمادیست که در روز جاری در صدر پرحجم‌ترین نمادهای فرابورس قرار گرفته و با قیمت ۹۷.۷ تومان با افزایش بیش از ۲.۵ درصد حجم معامله ۱۶۷ میلیونی را نشان می‌دهد؛خرید حقیقی ۱۰۰ درصد 

⬅️ #زقیام پس از ثبت حجم معامله ۴۶ میلیونی در کف روزانه با قیمت ۱۷۳.۳ تومان صف فروش شده است؛ خرید حقیقی ۹۸ درصد 

⬅️ #اتکای به قیمت ۹۲۹ تومان در منفی ۵ درصد رسیده و حجم معاملات آن به ۴۶ میلیون سهم رسیده است؛ خرید حقیقی ۴۹ درصد و حقوقی ۵۱ درصد 

⬅️ #سمگا هم پس از جابجایی ۴۳ میلیون سهم با قیمت ۹۵۴.۷ تومان با صف فروش بیش از ۳ میلیونی همراه شده است؛ خرید حقیقی ۱۰۰ درصد 


۱۱:۲۰

#پالایش و #دارایکم هردو با افزایش بیش از ۵ درصدی به ترتیب به قیمت ۶۸۵۰ تومان و ۱۰۷۱۲ تومان رسیده‌اند. 


۱۱:۰۰

برقی ها نیز همسو با دیگر گروه ها مثبت و متعادل داد و ستد می شوند.در این میان #دماوند و #بمپنا با گرایش منفی نوسان قیمت را تجربه می‌کنند.


۱۰:۴۲

چند رشته ای ها نیز امروز یکپارچه با افزایش تقاضا در مدار مثبت داد و ستد می شوند.


۱۰:۳۰

با تعادل میان خریداران و فروشندگان گروه کانه های فلزی #کدما و #کبافق با گرایش منفی داد و ستد می شوند.


۱۰:۱۸

بیمه ای ها نیز امروز با گرایش مثبت نوسان قیمت را تجربه می‌کنند.#ودی، #ملت، #آسیا و #میهن با گرایش مثبت،متعادل اند.#اتکای، #کوثر، #البرز، #وحکمت با گرایش منفی داد و ستد می شوند.


۱۰:۱۰

اطلاعات بازار:

شاخص کل ۱,۳۵۹,۰۹۳     

۱۸۸۰۲.۹۴ واحد مثبت

ارزش بازار ۵۴,۲۹۰,۵۴۲ میلیارد ریال

ارزش معاملات ۱۴,۵۵۹ میلیارد ریال

حجم معاملات ۲.۱۲۲ میلیارد سهم

نمادهای تاثیر گذار در شاخص

فولاد ۳۲۷۵ واحد مثبت

فملی ۲۴۳۴ واحد مثبت

وغدیر ۱۱۴۴ واحد مثبت

شپنا ۹۰۶ واحد مثبت

شبندر ۹۰۱ واحد مثبت

شتران ۸۵۷ واحد مثبت

نوری ۸۴۵ واحد مثبت

بیشترین حجم معاملات :

کرمان ۱۰۹ میلیون سهم

خساپا ۱۰۶ میلیون سهم

خودرو ۹۷ میلیون سهم

خبهمن ۸۳ میلیون سهم

خپارس ۷۸ میلیون سهم


۱۰:۰۰

شیمیایی ها با گرایش مثبت نوسان قیمت را تجربه می کنند.#نوری، #شاراک، #پترول، #آریا، #شگویا، #شپدیس، #زاگرس، #بوعلی، #بوعلی، #تاپیکو و #شغدیر با گرایش مثبت،متعادل معامله می شوند. #شلرد، #کلر، #شپترو و #شلعاب با گرایش منفی داد و ستد می شوند.#شبصیر و #خراسان نیز از نماد های پر تقاضای گروه اند.


۹:۴۰

نبض مثبت در خودرویی ها محسوس است.#خمحور، #خکرمان، #خچرخش، #خاذین، #خپویش، #خاهن، #خفنر، #خاور، #خکاوه و #خکار با گرایش مثبت متعادل معامله می شوند.در این میان #خنصیر و #خلنت در مدار منفی داد و ستد می شوند.#خودرو، #خساپا، #خگستر، #خپارس، #خبهمن و #خکمک نیز از جمله نماد های مورد توجه گروه اند.


۹:۲۴

نفتی ها امروز یکپارچه با برتری خریداران مثبت و پرتقاضا داد و ستد می شوند.#شسپا، #َشاوان، #شبهرن، #شنفت، #ونفت و #شپاس مثبت و متعادل معامله می شوند.#شپنا، #شبندر، #شتران، #شبریز و #شراز نیز نماد های مورد توجه گروه اند.


۹:۰۵

بازار امروز با تعادل میان خریداران و فروشندگان در مدار مثبت آغاز به کار کرده است.


۸:۴۶

🔹برترین‌های تقاضای #بورس

#ولیز

#پارند

#واعتبار

🔹بیشترین عرضه بورس

#دپارسح

#خنصیر

#دروز

🔹برترین‌های تقاضای #فرابورس

#توسن

#غویتا

🔹بیشترین عرضه فرابورس

#فرابورس

#سمگا

#کلر


کد خبر 440710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =