کدام نمادها امروز مشکوک بودند؟ ۹ آبان ماه ۱۴۰۰

در جریان معاملات روز جاری ۱۸ نماد حجم مشکوک معاملات داشتند.

صدای بورس - مرضیه حیدری؛ در جریان معاملات امروز بازار سرمایه و طبق بررسی‌های صدای بورس، نمادهای معاملاتی رمپنا، اخابر، بترانس، شپنا، خپارس، ستران، کوثر، وسینا، وتجارت، وسپه، وسپهر، صبا، وسبحان، غشهداب، خاهن و وتوکا حجم مشکوک معاملات داشتند. همچنین نمادهای وحکمت و وزمین هم که در بازار پایه فرابورس معامله می‌شوند با حجم مشکوک معامله شدند.

از بین نمادهای یادشده کوثر و وحکمت در گروه بیمه و صندوق بازنشستگی به جز تامین اجتماعی، وتجارت، وسینا و وزمین در گروه بانکها و موسسات اعتباری، وسپه، وسپهر، وسبحان و صبا در گروه سرمایه گذاری ها، رمپنا درگروه خدمات فنی و مهندسی، اخابر در گروه مخابرات، بترانس در گروه ماشین آلات و دستگاههای برقی، شپنا در گروه فرآورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته ای، خپارس و خاهن در گروه خودرو و ساخت قطعات، ستران درگروه سیمان، آهک و گچ قرار دارند.

همچنین غشهداب در گروه محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قندو شکر، وتوکا در گروه فلزات اساسی و وحکمت درگروه بیمه و صندوق بازنشتگی به جز تامین اجتماعی هستند.

حجم مشکوک بازار اصلی:

کدام نمادها امروز مشکوک بودند؟ ۹ آبان ماه ۱۴۰۰

حجم مشکوک بازار پایه:

کدام نمادها امروز مشکوک بودند؟ ۹ آبان ماه ۱۴۰۰

حجم مشکوک به این معنا که حجم خرید یا فروش سهام مورد اشاره از روند عادی متفاوت بوده است.

کد خبر 440686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمود احمدی IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    0 0
    بورس نباید سودش در سال بیشتر از 50درصد باشد نوسان سالانه فقط 50درصد بشرط یک سال پول در سهام بمونه ،ما هم ضرر نمیدیم ،برنامه های عالی دارم