۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
صدرنشینی «اندوخته آمیتیس» 

صندوق‌ «اندوخته آمیتیس»، « پارند پایدار سپهر» و « مشترک بانک مسکن» به ترتیب با کسب ۰.۸، ۰.۶۴ و ۰.۵ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آن خود کردند.

در هفته‌ای که گذشت شاخص کل بورس روند نزولی در پیش گرفت. شاخص کل بورس در این هفته از ۱,۴۸۴ هزار واحد، با ۲۷ هزار واحد کاهش، به ۱,۴۵۷ هزار واحد رسید. در هفته منتهی به ۱۹ مهر ‌ماه صندوق‌های درامد ثابت در راس صندوق‌های پربازده قرار گرفتند. صندوق‌ « اندوخته آمیتیس»، « پارند پایدار سپهر» و « مشترک بانک مسکن» به ترتیب با کسب ۰.۸، ۰.۶۴ و ۰.۵ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.


در هفته گذشته ورود پول به صندوق‌های سرمایه‌گذاری مثبت بود. خالص ورود وجه نقد به کل صندوق‌های سرمایه‌گذاری ۲۲,۳۳۹ میلیارد ریال بود که صندوق‌های درامد ثابت با ۱۸,۳۹۵ هزار میلیارد ریال بیشترین ورود وجه نقد را داشتند. در این هفته صندوق‌های سهامی خالص ورود ۳۲۳ هزار میلیارد ریال و صندوق‌های قابل معامله خالص ورود ۳,۹۶۶ میلیارد ریال را تجربه کردند. نماگر خالص ارزش دارایی‌های صندوق‌ها در انتهای این هفته بر روی عدد ۵ میلیون و ۵۳ هزار میلیارد ریال ایستاد. صندوق‌ها به طور کلی ۳۰ درصد از دارایی‌ها را در وجه نقد و سپرده بانکی، ۳۹ درصد اوراق بدهی و ۲۹ درصد در سهام مستعد سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

صدرنشینی «اندوخته آمیتیس» 

  • هفته نامه اطلاعات بورس شماره ۴۱۷
کد خبر 439927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =