جلسه ارزیابی عملکرد ۶ ماهه صدر فردا برگزار شد

دانش بنیان صدر فردا، عملکرد ۶ ماهه خود در سال ۱۴۰۰ را برگزار کرد.

جلسه ارزیابی عملکرد شش ماهه شتاب دهنده دانش بنیان صدر فردا با حضور مدیرعامل و دیگر مدیران ارشد تاصیکو و مدیران شتاب دهنده دانش بنیان صدر فردا در سالن جلسات هلدینگ صدر تامین با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار شد.

جلسه ارزیابی عملکرد ۶ ماهه صدر فردا برگزار شد

شتاب دهنده دانش بنیان صدر فردا، صبح امروز ۱۹/۰۷/۱۴۰۰ جلسه ارزیابی عملکرد دوره شش ماهه این شتاب دهنده تخصصی معدن، صنایع معدنی و مواد پیشرفته با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد تاصیکو و مدیرعامل و دیگر مدیران شتاب دهنده دانش بنیان صدر فردا به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در آغاز جلسه هادی کمالی، مدیرعامل شتاب دهنده دانش بنیان صدر فردا در خصوص عملکرد مالی و اقدامات انجام شده توسط شتابدهنده گزارشی ارائه کرد. کمالی با مقایسه عملکرد این شتاب دهنده در شش ماه اول امسال نسبت به شش ماه پایانی سال گذشته، روند فعالیت ها و ارائه خدمات شتاب دهی را مثبت ارزیابی کرد.


بیشتر بخوانید:

تاییدیه سازمان بیاید وارد بازار سرمایه میشویم


در ادامه مدیرعامل شتاب دهنده دانش بنیان صدر فردا با اشاره به بازنگری در فرآیندها و بهبود مستمر فعالیت ها در شتابدهنده، گفت: سال گذشته شش طرح نوآورانه پذیرش و خدماتشتاب دهی به آنها ارائه شده است که فرآیند جذب سرمایه و تجاری سازی آنها در دست پیگیری است. همچنین در حال حاضر پنج طرح دانش بنیان دیگر در این شتاب دهنده مستقر شده و در حال دریافت خدمات شتابدهی است.

وی در ادامه به فرآیند افزایش سرمایه این شرکت اشاره و ابراز امیدواری کرد با تزریق منابع جدید، عملیات شتاب دهی تسریع شده و طرحهای نوآورانه بیشتری از خدمات این شتاب دهنده برخوردار شوند.

کمالی در پایان توضیحات خود به خدمات این شتاب دهنده در راستای شناسایی و رفع نیازهای فناورانه شرکت های تابعه هلدینگ صدر تامین اشاره کرد و ضمن تشریح فعالیتهای صورت گرفته، به گسترش دامنه اقدامات برای رفع نیازها اشاره کرد.

غلامرضا سلیمانی، مدیرعامل تاصیکو در پایان این جلسه ضمن تقدیر از فعالیتهای شتاب دهنده دانش بنیان صدر فردا به اهمیت فرآیند عارضه یابی اشاره کرد و با تعیین ضرب الاجل در آبان ماه خواستار ارائه گزارش نهایی عارضه یابی شرکت های زیرمجموعه هلدینگ صدرتامین شد.

سلیمانی همچنین از مدیرعامل شتاب دهنده دانش بنیان صدرفردا و دیگر مسئولان مرتبط خواست تا با بررسی صندوق سرمایه گذاری جسورانه و سایر روشهای نوآورانه، ایجاد تنوع در روشهای تأمین مالی طرحها را در دستور کار قرار دهند. مدیرعامل تاصیکو همچنین از شتاب دهنده دانش بنیان صدر فردا خواست تا نیازهای فناورانه شرکت های زیرمجموعه هلدینگ را در رویدادهای اکوسیستم نوآوری منتشر کنند.

کد خبر 439814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =