قیمت طلا، سکه و ارز امروز دو شنبه ۱۹ مهر/ طلا امروز کاهشی بود؟

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح جدید) در معاملات امروز به ۱۱ میلیون و ۷۸۳ هزار تومان رسید.

به گزارش صدای بورس، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم امروز دو شنبه ۱۹ مهر، ۱۱ میلیون و ۳۰۱ هزار تومان است.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۷۸۳ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون ۴۹ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۵۵۴ هزار تومان و سکه یک گرمی نیز ۲ میلیون و ۲۰۱ هزار تومان است.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز دو شنبه ۱۹ مهر/ طلا امروز کاهشی بود؟

طبق اعلام اتحادیه صنف فروشندگان و  طلا و سازندگان جواهر تهران قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در ساعت (۱۵:۴۰) ۱۱ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون ۱۳۴ هزار تومان و  سکه یک گرمی نیز ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

در بازار ارز در این ساعت،‌ قیمت دلار ۲۷ هزار و ۴۹۸ تومان، قیمت یورو ۳۱ هزار و ۸۰۰ تومان، پوند انگلیس ۳۷ هزار و ۵۰۲ تومان و درهم امارات ۷ هزار و ۴۸۸ تومان اعلام شده است.


بیشتر بخوانید:  

قیمت جهانی طلا (‌۱۴۰۰/۰۷/۱۹)


قیمت طلا، سکه و ارز امروز دو شنبه ۱۹ مهر/ طلا امروز کاهشی بود؟

نرخ دلار آزاد در سایت صرافی المپیک تا به این لحظه ( ۱۵:۴۰) قیمت دلار ۲۷ هزار و ۴۱۴ تومان، قیمت یورو ۳۱ هزار و ۷۳۱ تومان، پوند انگلیس ۳۷ هزار و ۳۹۳ تومان و درهم امارات ۷ هزار و ۴۶۹ تومان اعلام شده است.

نرخ ارز در سایت صرافی ملی برای یورو ۳۰ هزار و ۲۹۴ تومان و دلار نیز ۲۶ هزار و ۲۶۱ توامن اعلام شده است.(ساعت ۱۶:۵۰)

 آخرین نرخ دلار آزاد در سایت صرافی المپیک تا به این لحظه ( ۱۷:۰۵) قیمت دلار ۲۷ هزار و ۳۹۷ تومان، قیمت یورو ۳۱ هزار و ۷۰۰ تومان، پوند انگلیس ۳۷ هزار و ۳۶۳ تومان و درهم امارات ۷ هزار و ۴۶۴ تومان اعلام شده است.

کد خبر 439783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =