امکان معامله صندوق های «تنوین» در اسنپ

امکان خرید و فروش واحدهای صندوق های سرمایه گذاری تامین سرمایه نوین در سوپر آپ اسنپ فراهم شد.

صدای بورس - زهرا مالمیر؛ امروز یکشنبه ۱۸مهرماه ۱۴۰۰ در مراسمی با حضور اصحاب رسانه، در راستای فرهنگ سازی و تسهیل سرمایه گذاری غیرمستقیم در بازار سرمایه امکان خرید و فروش واحدهای صندوق های سرمایه گذاری تامین سرمایه نوین در سوپر آپ اسنپ فراهم شد.

داوود رزاقی، مدیرعامل تامین سرمایه نوین در این مراسم بیان کرد: تامین سرمایه نوین به عنوان اولین مجموعه توانسته با همکاری اسنپ خارج از بازار سرمایه مجوز سرمایه گذاری غیرمستقیم را فراهم آورد.

وی افزود: با رونمایی از این پلتفرم افراد بدون مراجعه به شبکه بانکی و زیرمجموعه ها می‌توانند سرمایه گذاری خود را ثبت کرده و این امر موجب صرف هزینه کمتر شده و در راستای فرهنگ سازی مزیت خوبی نیز به شمار می آید.


بیشتر بخوانید:


میثم فدایی، مدیر نظارت برنهادهای مالی سازمان بورس گفت: یکی از برنامه های جدی سازمان بورس همیشه بحث سرمایه گذاری غیر مستقیم بوده است. با وجود اعتراضات سهامداران و مشکلات پیش آمده و همینطور  توسعه اکوسیستم بازار سرمایه، به این نتیجه رسیدیم که راهی به جز سرمایه گذاری غیر مستقیم در بازار وجود ندارد.

وی بیان کرد: در دستورالعمل جدید اجازه صدور و ابطال در اپلیکیشن های خارج از بازار سرمایه نیز فراهم شد و اسنپ به عنوان یکی از شرکت های بالغ کشور در این امر پیش قدم شد و امیدواریم در آینده ای نه چندان دور بتوانیم وزن فعالیت های فینتکی را در اپلیکیشن اسنپ بیشتر مشاهده کنیم.

مجید حسامی، مدیر ارشد اجرایی اسنپ نیز در این مراسم اظهار کرد: سرمایه‌گذاری کار تخصصی است که برای موفقیت در آن نیاز به صرف زمان و دانش لازم است. بر اساس بررسی‌های مختلف در دنیا که نتیجه آن در بازار سرمایه ایران هم صادق است ، همیشه سرمایه گذاری غیرمستقیم نتیجه بهتری داشته است.

حسامی افزود : ما در اسنپ به عنوان بزرگترین مجموعه با تعداد کاربران بالا و جوان، توانستیم طی یک سال پلتفرم مدیریت سرمایه را توسعه دهیم واز امروز همه کاربران می توانند از طریق اسنپ در این پلتفرم ها ثبت نام کرده و سرمایه گذاری خود را تکمیل کنند.

کد خبر 439748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =