چه نمادهایی امروز بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت را داشتند؟

امروز سهامداران شرکت‌های قند اصفهان، داروسازی روزدارو و قند مرودشت در بورس و معامله‌گران شرکت‌های معدنی کیمیایی زنجان گستران، سرمایه‌گذاری مسکن تهران و شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش صدای بورس، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۸ هزار و ۳۶ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۸۴ هزار و ۷۱۶ واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۵ میلیارد و ۹۱۵ میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزشی بالغ بر ۵ هزار و ۲۶۴میلیارد تومان در بیش از ۷۵۰هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های قند اصفهان، داروسازی روزدارو و قند مرودشت بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های کاشی پارس، صنایع کاشی و سرامیک سینا و حمل و نقل و پتروشیمی بیشترین افت را تجربه کردند.


بیشتر بخوانید:

مقاومت‌های‌ مهم ‌پیش‌روی‌ «شتران» عنوان شد


این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله ۳میلیارد و ۲۵۵میلیون ورقه به‌ارزش ۳۸هزار و ۸۱۲میلیارد تومان در ۴۷۴هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۵۱واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۱هزار و ۳۷۱واحد قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های معدنی کیمیایی زنجان گستران، سرمایه‌گذاری مسکن تهران و شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های صنایع بهداشتی ساینا، کلر پارس و فرابورس ایران بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

کد خبر 439522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =