مهمترین اخبار اقتصادی و بورسی ۷ مهر ۱۴۰۰

شاخص کل بورس در پایان معاملات هفته اول مهرماه، با رشد ۱۱ هزار واحدی به کار خود پایان داد و به یک میلیون و ۴۳۷هزار واحد رسید.

1. شاخص کل بورس در پایان معاملات هفته اول مهرماه، با رشد ۱۱ هزار واحدی به کار خود پایان داد و به یک میلیون و ۴۳۷هزار واحد رسید.
2. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.
3. ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۳ میلیون و ۲۰۶ هزار تومان و ۲۴ میلیون و ۸۷۵ هزار تومان رسید.
4. صندوق پالایشی یکم با ۰.۹۹ درصد افت به ۷۹ هزار و ۲۳۰ ریال و دارا یکم با ۰.۳۲ درصد افت به قیمت نهایی ۱۲۴ هزار و ۸۱۰ ریال رسید.
5. در لیست محصولات سایپا، قیمت ساینا پلاس دنده‌ای‌، ۱۸۰ میلیون تومان و وانت آریسان ایران خودرو، ۱۸۸ میلیون تومان اعلام شده است.
6. ارزش مجموع معاملات شرکت بورس انرژی ایران با رشدی ۲۷درصدی به بیش از ۶۰۹ هزار و ۹۶۱ میلیارد در سال جاری رسیده‌است‌.
7. درآمدهای عملیاتی شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی ( وخارزم) در صورت‌های مالی تلفیقی ۳۱ خرداد ۱۴۰۰، نسبت به سال گذشته ۱۲۶ درصد رشد داشته است.
8. یک کارشناس بازار سرمایه گفت: صنایعی که مشمول حذف ارز دولتی می شوند مشروط بر اینکه این اتفاق در نیمه دوم سال رخ دهد در زمره صنایع پیشرو قرار گرفته و با اقبال خوبی روبه رو خواهند شد.
9. شرکت فولاد افزا سپاهان در افشای اطلاعات با اهمیت گروه " الف " درکدال اطلاعیه جدیدی در مورد بهره برداری از طرح ها و پروژه‌های جدید منتشر کرد.
10. تعداد معاملات آپارتمان‌های تهران در شهریور به حدود 7.8 هزار واحد مسکونی رسید که نسبت به ماه مشابه سال قبل 8 درصد کاهش نشان می‌دهد.
11. رهبر معظم انقلاب اسلامی، پیمان جبلی را به ریاست صدا وسیما منصوب کردند.

کد خبر 439297

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =