به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت تامین سرمایه شرایط زیر عنوان شده است:
- مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد در رشته های مدیریت مالی یا حسابداری از دانشگاه های معتبر
- سابقه کار: حداقل سه سال سابقه کار تمام وقت و مرتبط
- شرایط اداری: دارای گواهینامه اصول بازار سرمایه، آشنایی با زبان انگلیسی تخصصی مالی، توانمندی در تهیه گزارشها و مستندات ارزشگذاری، تحلیل صنعت و ...
- سایر شرایط: دارای روحیه مسئولیت پذیری، انعطاف پذیر، دقت در انجام امور محوله، منظم، متعهد و پیگیر
لطفا رزومه خود را با موضوع "کارشناس ارشد ارشگذاری و خدمات مشاوره مالی" به آدرس زیر ارسال کنید:
hr@sepehrib.com
بیشتر بخوانید:
-
استخدام «معامله گر بورس کالا - مدیر معاملات»
-
استخدام «کارشناس پذیرش اوراق بهادار»
-
استخدام «مسئول پذیرش»
-
استخدام «کارشناس حسابداری »
-
استخدام «مسئول صندوق »
نظر شما