ارزش دلار کم نوسان باقی ماند

ارزش دلار در برابر ارهای مهم دیگر در جهان تغییر چندانی نداشت.

به گزارش صدای بورس، جمهوری خواهان مخالفت خود را با لایحه پیشنهادی ۳.۵ تریلیون دلاری دولت بایدن علنی تر کرده اند.

گریگ مورفی، سناتور کارولینای شمالی با بیان اینکه چنین اقدامی بیشترین جنبه تبلیغاتی دارد گفته است باید مواظب رعایت انضباط مالی توسط دولت باشیم. وی همچنین گفت که به درخواست دولت برای موافقت با افزایش سقف بدهی رای منفی خواهد داد. پیشتر میچ مک کانل، رهبر جمهوری خواهان در سنا گفته بود به درخواست دولت برای افزایش سقف بدهی ها رای مثبت خواهد داد.


بیشتر بخوانید:


شاخص دلار (نرخ های فوق بر حسب ساعت پایانی معاملات بازارهای ارزی نیویورک محاسبه شده است)

شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۰۱ درصد افزایش نسبت به روز گذشته در سطح ۹۳.۲۷۰ واحد بسته شد. (شاخص دلار معمولا در برابر شش ارز مهم جهانی یا ۱۰ ارز برتر جهانی بیان می شود که شاخص دلار شاخص ۱۰ ارزی و در بردارنده تغییرات قیمتی دلار مقابل ارزهای: یورو، پوند انگلیس، روپیه هند، دلار استرالیا، دلار کانادا، دلار سنگاپور، فرانک سوییس، رینگت مالزی، ین ژاپن و یوان چین است).

نرخ برابری هر فرانک سوئیس نیز معادل ۱.۰۸۱ دلار اعلام شد.

ارزهای اروپایی

در تازه‌ترین دور از معاملات، پوند با ۰.۳۱ درصد کاهش نسبت به روز قبل خود و به ازای ۱.۳۶۷ دلار مبادله شد. یورو ۰.۰۵ درصد پایین رفت و با ماندن در کانال ۱.۱۷ به ۱.۱۷۱ دلار رسید.

ارزهای آسیایی

به گزارش ایسنا، در معاملات بازارهای ارزی آسیایی، هر دلار با ۰.۰۴ درصد کاهش به ۱۱۰.۷۴۶ ین رسید. در برابر همتای استرالیایی، هر دلار آمریکا به ازای ۱.۳۷۷ دلار مبادله شد. همچنین نرخ برابری دلار معادل ۶.۴۶۶ یوان چین اعلام شد.

کد خبر 439107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =