لحظه به لحظه با بازار ۴ مهرماه ۱۴۰۰

دیروز بازار سرمایه با صعود شاخص کل بورس همراه شد و در پایان بازار با ۲٫۵۷ درصد رشد و ۳۵ هزار واحد مثبت در محدوده یک میلیون و ۴۲۲ هزار واحد قرار گرفت روند بازار امروز به چه صورت است؟

به گزارش صدای بورس یوسف هاشمی، کارشناس بازار سرمایه درباره روند بازار سهام می‌گوید: با توجه به سیگنال‌های اقتصادی و گزارش فروش شرکت‌ها که در چند روز آینده منتشر می‌شود روند بازار سرمایه هم احتمالا تغییر کند.

۸:۵۰

🔹برترین‌های تقاضای #بورس

#ولیز

#فروس

#ثفارس

🔹بیشترین عرضه بورس

#کدما

#کالا

#لپارس

🔹برترین‌های تقاضای #فرابورس

#شکام

#توسن

#آ_س_پ

🔹بیشترین عرضه فرابورس

#فرابورس

#بپاس

#اتکای

۹:۰۲

بازار امروز با گرایشی مثبت آغاز به کار کرده است.

۹:۱۰

فلزات امروز سبز رنگ معامله می شوند.#فولاد, #فملی, #ذوب, #فخوز, #فمراد, #فاسمین, #فروی, #فجر, #هرمز, #فایرا, #کویر, #فسپا, #فسرب, #فپنتا, #فوکا, #فزرین, #فگستر و #میدکو مثبت و متعادل اند.#وسدید پر عرضه ی گروه است.#فجهان, #فمراد و #فزرین نیز با افت قیمت متعادل اند.

۹:۱۲

فراورده های نفتی نیز با گرایشی مثبت داد و ستد می شوند.#شپنا, #شزنگ و #ونفت با افت قیمت متعادل اند.#شتران, #شبندر, #شسپا, #شبریز, #شبهرن, #شاوان, #شپاس و #شراز مثبت و متعادل اند.

۹:۳۰

شیمیایی ها نیز با گرایشی مثبت داد و ستد می شوند.#نوری, #شگویا, #شاراک, #آریا, #فارس, #کلر, #زاگرس, #شفن, #شپدیس, #شیران, #پارس, #شکربن, #شلرد, #شغدیر, #شاروم, #قرن, #پاکشو و #شلعاب مثبت و متعادل اند.#شسینا, #شتوکا و #شپلی پر عرضه های گروه اند.#شکام با افزایش تقاضا همراه است.

۹:۳۱

بانکی ها امروز نوسان منفی قیمت را تجربه می کنند.#وبملت, #وبصادر, #ونوین, #وسینا و #وملل مثبت و متعادل اند.#دی, #وپارس, #وپست, #سامان, #وکار, #وخاور و #وزمین با افت قیمت متعادل معامله می شوند.

۱۰:۰۹

کانه های فلزی نیز امروز با معاملاتی متعادل همراه اند.#کاما, #کچاد, #کروی, #اپال, #کبافق, #تاصیکو, #کمنگنز و #کگهر مثبت و متعادل اند.#تکنار, #کنور, #کگل و #ومعادن با تعادل میان خریداران و فروشندگان افت قیمت را تجربه می کنند.#کدما پر عرضه ی گروه است.

۱۰:۱۸

اطلاعات بازار: 

شاخص کل ۱,۴۲۸,۲۷۸       

۶۱۶۰.۶۲ واحد مثبت  

ارزش بازار۵۷,۳۹۲,۹۵۳ میلیارد ریال  

ارزش معاملات ۱۸,۶۱۶ میلیارد ریال  

حجم معاملات ۲.۰۹۹ میلیارد سهم  

نمادهای تاثیر گذار در شاخص  

فملی ۱۳۹۲ واحد مثبت  

پارسان ۱۳۳۹ واحد مثبت  

فارس ۱۱۴۱ واحد مثبت  

رمپنا ۸۷۵ واحد مثبت  

شبندر ۴۶۷ واحد مثبت  

وغدیر ۲۶۸ واحد مثبت  

شپدیس ۲۶۱ واحد مثبت 

بیشترین حجم معاملات:   

دی ۱۷۰ میلیون سهم  

فجهان ۱۵۲میلیون سهم  

شبندر ۱۰۱ میلیون سهم  

خودرو ۹۲ میلیون سهم  

خساپا ۹۰ میلیون سهم 

۱۰:۵۷

کاشی و سرامیکی ها نیز با فشار عرضه داد و ستد می شوند.#کترام, #کپارس و #کصدف پر عرضه های گروه اند.#کساوه با تعادل میان خریداران و فروشندگان تک نماد مثبت گروه است.#کحافظ و #کسعدی نیز منفی و متعادل اند.

۱۱:۳۰

بهبود نسبی تقاضا در نمادهای بزرگ بازار محسوس است.

۱۱:۵۷

زراعتی ها با گرایشی منفی داد و ستد می شوند.#سپید, #زماهان, #زشریف, #زکوثر, #تلیسه, #زدشت و #زقیام با تعادل میان خریداران و فروشندگان افت قیمت را تجربه می کنند.#زپارس پر عرضه ی گروه است.#زشگزا و #جوین مثبت و متعادل اند.

۱۲:۰۰

پالایشی‌ها یکی یکی مثبت شدند 

شبندر در مثبت ۴ درصد با قیمت ۶۵۱ تومان حجم معاملات ۲۱۴ میلیونی داشته است؛ خرید حقیقی ۸۲ درصد و حقوقی ۱۸ درصد 

شتران با رشد بیش از ۲.۵ درصدی و قیمت ۱۱۲۳ تومان جابجایی ۸۷ میلیون سهم را ثبت کرده است؛ خرید حقیقی ۸۹ درصد و حقوقی ۱۱ درصد 

شبریز در مثبت ۲.۵ درصد به قیمت ۴۱۳۰ تومان رسیده و حجم معامله آن ۷ میلیون شده است؛ خرید حقیقی ۸۰ درصد 

۱۲:۳۰

رشد دو هزار و ۶۰۸واحدی شاخص کل (۰.۲درصد) آن را در ارتفاع یک میلیون و ۴۲۴هزار واحدی قرار داد. شاخص‌ هم وزن نیز ۰.۵درصد افت کرد.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از پنج هزار و ۱۵۰میلیارد تومان رسید.

نمادهای پارسان، فملی و وغدیر بیشترین تاثیر در رشد شاخص کل بورس را به عهده داشتند.

حقیقی‌ها امروز ۴۷۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. نمادهای «کیمیاتک»، «فسبزوار»، «شبندر»، «برکت»، «شتران»، «فملی» و «شپنا» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نمادهای «فجهان»، «توسن»، «مدیریت»، «دی»، «وهامون»، «گدنا» و «سپیدار» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

آخرین قیمت ۸۳نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۱۸۶نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

کد خبر 439089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =