فروش بیش از ۷ هزار میلیارد تومانی شگویا در رینگ پتروشیمی

در شش ماهه نخست سال پتروشیمی شهید تندگویان با مجموع فروش ۷۲۳۹ میلیارد تومانی بیش‌ترین فروش را در رینگ پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی داشته است.

ارزش معاملاتی شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در شهریور ماه امسال در رینگ پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی بورس کالا ۱۹۷۷ میلیارد تومان بوده است که نسبت به ماه قبل ۱۱۲ درصد رشد داشته است.

این شرکت به عنوان بزرگترین تولید کننده محصولات مهم واستراتژیک اسید ترفتالیک خالص (PTA) و پلی اتیلن ترفتالات (PET) در کشور نقش بسیار مهمی را در حمایت از تولید ملی در صنایع مختلف به ویژه در صنعت نساجی برعهده دارد به همین منظور همواره کوشیده است تا با بهبود کمی و کیفی تولیدات خود ضمن تامین کامل نیاز بازار کشور، شرکت‌های ایرانی را در مسیر حرکت به سوی تولید ملی، اشتغالزایی و خودکفایی کشورمان به نحو احسن حمایت کند.


بیشتر بخوانید:

به روزرسانی پتروشیمی شهید تندگویان


پتروشیمی شهید تندگویان که از اسفندماه ۱۳۹۸ با نماد شگویا وارد بازار دوم فرا بورس شده، رشد بسیار مطلوب ارزش معاملاتی را از ابتدای سال ۱۳۹۹ تاکنون در رینگ پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی بورس کالا محقق کرده، به طورمثال مجموع حجم فروش این شرکت در ۶ ماهه اول امسال ۲۶۸۲۷۳ تن به ارزش ۷۲۳۹ میلیارد تومان بوده که نوید روزهای خوبی را به سهامداران این شرکت می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل پتروشیمی شهید تندگویان، مدیریت و کارکنان این مجموعه در سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی» و همچنین دستیابی به اهداف خود اقدامات بسیارمهمی را انجام دادند که از جمله آن‌ها می‌توان تنوع سبد محصولات شرکت، کسب رکورد جدید تولید، بومی‌سازی قطعات و تجهیزات، به روزرسانی سیستم کنترل و سیستم حفاظت کاتدی را نام برد.

فروش بیش از ۷ هزار میلیارد تومانی شگویا در رینگ پتروشیمی

کد خبر 439086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =