دستمزد کارگران چقدر از دخل و خرجشان را پوشش می‌دهد + جدول درآمد

متوسط درآمد سالانه یک خانوار شهری با ۳۸.۰ درصد افزایش از ۵۴۱.۰۰۷ هزار ریال در سال ۹۸ به ۷۴۶.۷۶۴ هزار ریال در سال ۹۹ رسیده است.

به گزارش صدای بورس، مطابق آمار ارائه شده از سوی مرکز آمار وزارت کار"بررسی نسبت حداقل دستمزد کارگران به متوسط درآمد و هزینه های خانوارهای کشور۹۹-۹۰ نشان می دهد که متوسط هزینه سالانه یک خانوار شهری با ۳۰.۵ درصد افزایش از ۴۸.۴۳۹ هزار ریال در سال ۹۸ به ۶۳۴.۶۸۴ هزار ریال در سال ۹۹ رسیده است.

متوسط هزینه سالانه یک خانوار روستایی با ۳۱.۲ درصد افزایش از ۲۶۵.۹۶۶هزار ریال درسال ۹۸ به ۳۴۸.۹۸۲ در سال ۹۹ رسیده است.

متوسط درآمد سالانه یک خانوار شهری با ۳۸.۰ درصد افزایش از ۵۴۱.۰۰۷ هزار ریال در سال ۹۸ به ۷۴۶.۷۶۴ هزار ریال در سال ۹۹ رسیده است.


بیشتر بخوانید:


متوسط درآمد سالانه یک خانوار روستایی با ۴۱.۶ درصد افزایش از ۲۹۷.۰۲۲ هزار ریال درسال ۹۸ به ۴۲۰.۴۷۰هزار ریال درسال ۹۹ رسیده است.

در سال ۹۹ بیشترین سهم منابع درآمدی یک خانوار شهری و روستایی به ترتیب با ۵۲.۹ درصد و ۳۷.۵درصد مربوط به سایر درآمدهای یک خانوار می باشد. درسال ۹۹ نسبت حداقل دستمزد سالانه کارگران به متوسط درآمد سالانه برای یک خانوار شهری و روستایی به ترتیب ۰ٰ۳۰ٰ۵۳.۳ درصد است.

درسال ۹۹، نسبت به حداقل دستمزد سالانه کارگران به متوسط هزینه سالانه برای یک خانوار شهری و روستایی به ترتیب ۳۵.۳ و ۶۴.۲ درصد است.

به گزارش تسنیم، با توجه به جدول۱ درسال ۹۹ متوسط درآمد سالانه یک خانوار شهری ۷۴۶.۷۴۶ هزار ریال و متوسط درآمد یک خانوار روستایی ۴۲۰.۴۷۰ هزار ریال می باشد که این مقدار نسبت به سال ۹۸ در خانوارهای شهری ۳۸.۰ درصد و در خانوار روستایی ۴۱.۶ درصد رشدداشته است.

اخبار کارگران ,

اخبار کارگران ,

اخبار کارگران ,

کد خبر 438803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =