بازدید مخبر از شیر پاستوریزه پگاه تهران

محمد مخبر با حضور در شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران، از بخش‌های مختلف این شرکت بازدید کرد.

به گزارش صدای بورس، محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور در این بازدید که با همراهی سیدرضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت انجام شد، با توضیحات عبداله قدوسی مدیرعامل پگاه پیرامون روند کاری بخش‌های مختلف این مجموعه، در جریان مشکلات صنایع لبنی و دغدغه‌های تولیدکنندگان این صنعت قرار گرفت.

معاون اول رئیس جمهور در این بازدید با اشاره به اهمیت موضوع سلامت مردم برای دولت سیزدهم، بر ضرورت ثبات قیمت لبنیات در کشور، تأکید کرد.

مخبر با اشاره به تأثیر محصولات لبنی بر سلامت مردم و ضرورت افزایش سرانه مصرف شیر و سایر محصولات لبنیاتی در کشور، اظهار داشت: باید با همکاری و هماهنگی دولت با بخش خصوصی و کشاورزان و دامداران بازار این صنعت در کشور را رونق و ثبات بخشید.


بیشتر بخوانید:

افزایش سودآوری شرکت‌های پگاه


عبداله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران نیز با اشاره به دستاوردهای شرکت در حوزه توسعه تولید و بازارهای صاراتی به‌ویژه کشورهای همسایه، اوراسیا و قفقاز خواستار رفع موانع تولید از جمله تامین نهاده‌های دامی، ثبات قیمت شیرخام و موانع صادراتی شد.

وی تاکید کرد: با تعامل مناسب سازمان‌های ذیربط شاهد جهش و رونق بیش از پیش صنعت لبنیات کشور، خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در این بازدید، معاونین وزارت جهاد کشاورزی و صمت و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان نیز، حضور داشتند.

کد خبر 438758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =