٢٠٠ برنده «دابل کارت هدیه» باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران مشخص شدند

​٢٠٠ برنده خوش‌شانس دومین مرحله طرح «دابل کارت هدیه» باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران، به قید قرعه مشخص شدند.

به گزارش صدای بورس مراسم قرعه‌کشی دومین مرحله طرح دابل کارت هدیه باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران با حضور کارشناسان و نمایندگان واحدهای نظارتی این بانک برگزار و ٢٠٠ برنده خوش‌شانس این مرحله، در مجموع از 320 میلیون ریال جوایز نقدی بهره‌مند شدند که نتایج این قرعه‌کشی در سایت باشگاه مشتریان به نشانی https://club.bsi.ir قابل مشاهده است.

بر اساس قرعه ‎کشی انجام شده در این مرحله، در هر کدام از پنج سطح جوایز نقدی سه میلیون ریالی، دو میلیون ریالی، ١.٥ میلیون ریالی، یک میلیون ریالی و ٥٠٠ هزار ریالی، ٤٠ نفر برنده به قید قرعه مشخص شدند و تعداد برندگان نهایی به ٢٠٠ نفر رسید. این در حالی است که در مرحله اول این تعداد ١٠٠ نفر بود. بر اساس آمارهای این طرح که با استقبال مناسبی از سوی مشتریان بانک در اغلب استان‌های کشور همراه بود، تعداد کارت‌های هدیه ثبت شده در باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران در اردیبهشت سال جاری نسبت به زمان آغاز طرح، ١١٣ درصد و نسبت به اسفندماه سال ٩٩ بیش از ٢٥ درصد رشد داشته است.

همچنین بر اساس مصوبه هیئت‌عامل بانک صادرات ایران به دلیل شیوع بیماری کرونا و کاهش مراجعات حضوری به شعب صادرکننده کارت‌های هدیه، جوایز نقدی برندگان این طرح به حساب آنها واریز می‌شود. خریداران و دارندگان کارت‌های هدیه بانک صادرات ایران در صورت تعویق در خرید و حفظ موجودی آن، می‌توانند در قالب طرح «دابل کارت هدیه» با عضویت در باشگاه مشتریان این بانک، به قید قرعه از صدها میلیون ریال جوایز نقدی برخوردار شوند.

در این طرح یک ساله که قرعه‌کشی آن در چهار مرحله سه ماهه صورت خواهد گرفت، کارت‌های هدیه خریداری شده بانک صادرات ایران بسته به میزان مانده موجودی کارت و امتیازات کسب شده، در قرعه‌کشی شرکت داده شده و دارندگان آن از صدها میلیون ریال جوایز نقدی ارزشمند بهره‌مند خواهند شد.

این طرح به مدت ١٢ ماه و از یکم شهریورماه ١٣٩٩ آغاز شده و تا ٣١ مردادماه سال ١٤٠٠ در چهار دوره سه ماهه ادامه خواهد یافت و تمامی افرادی که کارت هدیه بانک صادرات ایران را در اختیار داشته باشند، می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

در این طرح، به ازای هر ٥٠٠ هزار ریال مانده در هر کارت هدیه، روزانه ٥٠ امتیاز به کارت تخصیص داده می‌شود و امتیازها به صورت روزشمار محاسبه و در بازه‌های زمانی سه ماهه و بر اساس مجموع امتیاز کسب شده برای هر کارت به تفکیک، قرعه‌کشی صورت می‌گیرد. تمامی کارت‌هایی که در طول مدت زمان اجرای طرح، حداقل ٤٥٠٠ امتیاز کسب کنند، می‌توانند در قرعه‌کشی شرکت داده شوند. امتیاز کارت‌هایی که در دوره‌های اول این طرح برنده نشده باشند، به امتیاز دوره جدید آنها اضافه خواهد شد، لذا افرادی که در دوره قبلی قرعه‌کشی برنده نشده‌‍‌اند در صورت نگاه‌داشت منابع در کارت هدیه ثبت شده در باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران، شانس بیشتری برای کسب جایزه خواهند داشت.

متقاضیان شرکت در این طرح لازم است پس از خرید کارت هدیه، به سایت باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران به نشانی: https://club.bsi.ir مراجعه و در طرح «دابل کارت هدیه» مشخصات کارت هدیه خود را ثبت کنند. برای آگاهی از نام و میزان جوایز نقدی برندگان خوش‌شانس دومین مرحله این طرح می‌توان به نشانی ذکر شده مراجعه کرد.

منبع: بانک صادرات ایران

کد خبر 438519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =