سود بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی فسبزوار/ سهامداران خرد بخوانند

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان گفت: سود سال ۱۴۰۰ فسبزوار بالغ بر ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان پیش بینی می شود.

صدای بورس- محبوبه‌ قرمزچشمه؛ ۱۳ درصد از سهام شرکت پارس فولاد سبزوار از جمله زیر مجموعه های شرکت سرمایه گذاری پارسیان در هفته جاری عرضه اولیه می شود.سهامداران عمده این شرکت ۸۵ درصد اپال کانی پارس و ۱۵ درصد ایمیدرو است.

مسعود سمیعی نژاد، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری پارسیان با اشاره به عرضه اولیه شرکت پارس فولاد سبزوار در گفت و گو با صدای بورس اظهار کرد: شرکت فولاد سبزوار از زیرمجموعه های شرکت اوپال کانی پارس با سرمایه بیش از ۲۰هزار میلیارد ریال در بورس است. شرکت فولاد سبزوار با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن آهن اسفنجی و ۷۰ هزار تن بیریکت از سال ۹۶ وارد چرخه تولید فولاد شد.

جزئیات عرضه اولیه شرکت پارس فولاد سبزوار

وی افزود: با ارزش گذاری که توسط تامین سرمایه امید شد و طبق قرار با بورس تهران، ۱۳ درصد از سهام این شرکت چهارشنبه در بورس عرضه می‌ شود و طبق توافق ۷ درصد آن را در طول ۳ ماه به بازار عرضه می‌کنیم.


بیشتر بخوانید:


پیش بینی سود بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ میلیاردی فسبزوار
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری پارسیان با بیان اینکه شرکت پارس فولاد سبزوار از جمله شرکت های سود ده در زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری پارسیان است، بیان کرد: سال مالی این شرکت ۳۰ آذر تعریف شده است و ۸ ماهه حدود یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان سود ساخته است همچنین سود سال ۱۴۰۰ فسبزوار بالغ بر ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان پیش بینی می شود.

مشکل تامین آب نداریم

سمیعی نژاد در پاسح بهکم آبی موجود در کشور و اثرات آن بر تولید این شرکت گفت: درخصوص تامین آب شرکت پارس فولاد سبزوار هیچ مشکلی وجود ندارد و پساب این شرکت با تکنولوژی نوین به چرخه تولید باز می‌گردد.

سمیعی نژاد با اشاره به طرح تولید ۱.۵ میلیون تن بریکت گرم در شرکت سرمایه گذاری پارسیان به مهمترین برنامه آینده شرکت پارس فولاد سبزوار درخصوص تامین برق این شرکت اشاره کرد و گفت: سرمایه گذاری در حوزه انرژی های نو برای تامین برق مورد نیاز این شرکت در دستور کار است و اقداماتی برای اجرایی شدن آن نیز انجام شده است.

کد خبر 438473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =