هیچگونه اختلالی در کارگزاری آگاه مشاهده نشده است/ کاربران کد ملی خود را برای پیگیری اعلام کنند

روابط عمومی کارگزاری آگاه بابیان اینکه هیچگونه اختلالی ثبت نشده است، اعلام کرد: در صورت مشاهده هرگونه اختلال کاربران کدملی خود را اعلام کنند تا به صورت موردی، موضوع پیگیری شود.

به گزارش صدای بورس، امروز اخباری مبنی بر اختلالات در پنل‌های کارگزاری آگاه توسط کاربران منتشر شد.

بر این اساس عده‌ای از مردم اعلام کردند به رغم اینکه نام کاربری و رمز عبور را درست وارد می‌کنند، پس از چندین بار تلاش و مواجه شدن با پیام نام کاربری و رمز عبور اشتباه است، نمی‌توانند وارد صفحه معاملاتی شوند. همچین برخی سهامداران مدعی بودند در حین انجام معاملات به شکل ناگهانی صفحه آنها بسته می‌شود.


بیشتر بخوانید:خرید خودکار عرضه اولیه لغو شده است


پیش‌تر نیز کارگزاری آگاه با اختلالات بسیاری مواجه بود که سر و صدای زیادی به دنبال داشت. روابط عمومی کارگزاری آگاه، در واکنش به این پیگیری اعلام کرد: «هیچگونه اختلالی در روند معاملات امروز مشاهده نشده است و کاربران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه اختلال کد ملی خود را اعلام کنند تا به صورت موردی پیگیری شود.»

کد خبر 438397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =