دادوستد ۳ میلیون کیلووات ساعت برق در بورس انرژی

دیروز سه شنبه ۱۶ شهریور در بازار فیزیکی برق بورس انرژی ایران۳ میلیون کیلووات ساعت برق دادوستد شد.

به گزارش صدای بورس، ۹۶۰۰ قرارداد معادل یک میلیون و ۶۲۲ هزار و ۴۰۰ کیلووات ساعت به ارزش ۹۴۸ میلیون و ۲۵۹ هزار ریال توسط شرکت تولید نیروی برق پرند مپنا، برای دوره تحویل هفتگی شهریور ۱۴۰۰ عرضه و مورد معامله قرار گرفت. بازار سلف مصرف کنندگان بزرگ برق بورس انرژی ایران نیز شاهد معامله ۲۱ هزار قرارداد معادل یک میلیون و ۶۳۸ هزار کیلووات ساعت به ارزش یک میلیارد و ۱۰۷ میلیون و ۵۴۰ هزار ریال بود. در روز گذشته، قیمت متوسط معامله ۶۷۶ ریال بود.

در بازار عمده فروشی برق و بازار مصرف کنندگان بزرگ برق (بازار خرده فروشی برق) نیز نمادهای بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ گشایش یافتند.


بیشتر بخوانید:

۴۶ هزار تن انواع فرآورده هیدروکربوری در بازار فیزیکی


همچنین در بازار عمده فروشی برق و بازار مصرف کنندگان بزرگ برق (بازار خرده فروشی برق) نمادهای بار پیک روزانه، بار پایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه و نمادهای بار پیک هفتگی، بار پایه هفتگی، میان باری هفتگی و کم باری هفتگی ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ پایان جلسه معاملاتی دیروز متوقف و فرآیند تحویل آن ها آغاز شد.

به گزارش کالاخبر، علاوه بر این امروز در تابلوی سلف موازی استاندارد برای قراردادهای با سررسید یکسال و بیشتر در بازار مشتقه بورس انرژی ایران، در نماد (سنفت۰۰۷) ۶۲ هزار قرارداد با ارزشی بالغ بر یک میلیارد و ۳۲ میلیون و ۶۷۲ هزار ریال و در نماد (سنفت۰۱۰) ۳۸ هزار قرارداد با ارزش ۶۱۶ میلیارد و ۳۲۲ میلیون ریال معامله شد.

کد خبر 438254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =