۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
بازار به تعادل می‌رسد؟

سرمایه‌گذاران می‌توانند از صندوق‌هایی که از مدیر حرفه‌ای و سایر حوزه‌ها برخوردار است بهرمند شوند همچنین این روش به جذب سرمایه خرد در بازار سرمایه کمک می‌کند.

علی رسولی زاده، مدیر عامل شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت در گفت‌وگو با صدای بورس:
سرمایه‌گذاری غیر مستقیم و به طور خاص استفاده از صندوق‌های سرمایه‌گذاری بهترین نوع سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف است.

نکته که وجود دارد صندوق‌های مختلف سامانه های خاص داشتند و افراد باید به سامانه های مختلف مراجعه می‌کردند و فرآیند تکراری و زمان بر بود.

بنا یر اطلاعیه سازمان بورس امکانی محیا شد که مجموعه های فینتک درگاه‌های یکپارچه ای را ایجاد کنند که امکان سرمایه‌گذاری در صندوق‌های مختلف از طریق یک درگاه فراهم شود.

سامانه رسام ساخته شد که بعد از مصوبه سازمان فعالیت خود را گسترش داد و این امکان برای کاربران فراهم شد که از یک درگاه ابطال و صدور صندوق‌های سرمایه‌گذاری را انجام دهند، اطلاعات صندوق‌ها را ببینند و مقایسه انجام دهند و راه مناسب را برای سرمایه‌گذاری پیدا کنند.

فرآیند سرمایه‌گذاری غیر مستقیم با این مصوبه جدید آسان شده است و به راحتی صورت می‌گیرد، سرمایه‌گذاران می‌توانند از صندوق‌هایی که از مدیر حرفه‌ای و سایر حوزه‌ها برخوردار است بهرمند شوند همچنین این روش به جذب سرمایه خرد در بازار سرمایه کمک می‌کند که مزیت آن ماندگاری است و در فرآیند سرمایه‌گذاری با این روش شاهد ورود، خروج آن نیستیم و می‌توان شرایط بهتری را برای این نوع سرمایه‌گذاری فراهم کرد.

پس از فراز و فرودهای متعدد بازار الان بازار به تعادلی رسیده و روند فعالیت خود را شروع کرده، به نظر می‌رسد که بازاری پویا با سازوکار مناسب که سرمایه‌گذاران می‌توانند منابع خود را سرمایه‌گذاری کنند و منتفع شوند.

کد خبر 438222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =