۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
"حافرین" معرفی شد

مدیرعامل ریل پرداز نوآفرین در مراسم معارفه شرکت گفت: توانسته ایم۱۲ دستگاه لوکوموتیو خریداری کنیم‌ که طبق برآوردها از این بخش بیش از ۴۶۰ میلیارد ریال درآمد، شناسایی خواهد شد.

به گزارش صدای بورس،محمد ذوالقدری مدیرعامل شرکت ریل پرداز نوآفرین در مراسم معارفه با بیان اینکه استاندارهای شرکت مطابق با معیارهای روز دنیاست گفت: برنامه های خوبی برای افزایش سود و جذب گردشگر خارجی خواهیم داشت.
مدیر عامل این شرکت در ادامه گفت:ریل پرداز نوآفرین سال ۱۳۸۶ ثبت شد. این شرکت مالک قطارهای پنج ستاره فدک و زیر مجموعه هلدینگ ارزش آفرینان فدک است که یک هلدینگ تخصصی در حوزه ریلی و باری است. وی افزود: دو شرکت زیر مجوعه داریم، که هر دو آنها در بازار پایه زرد فرابورس پذیرفته شده است.
ذوالقدری فعالیت عمده شرکت را ارائه زنجیره خدمات حمل و نقل دانست و افزود: جابه جایی مسافر با ۶ دستگاه قطار به استان‌های مختلف انجام می‌شود ضمن آنکه دومین دسته، فروش محصولات ریلی است.
او اضافه کرد: اعضای هیاتمدیره شرکت ۴ مالک حقوقی و یک شخص حقیقی است. مدیرعامل شرکت ریل‌پرداز نوآفرین گفت: از آنجایی که بیشترین ترافیک ریلی مربوط به محورهای زیارتی خصوصا مشهد است ما در این مسیر دستاوردهای خوبی داشته و توانسته ایم اولین قطارهای پنج ستاره را آماده و روانه بازار حمل و نقل کنیم.


بیشتر بخوانید:


ذوالقدری با بیان اینکه کلیه فرآیندها با استاندارهای روز دنیا تطابق دارد، افزود: خدمات خود را با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا طرح ریزی کرده‌ایم.
او با اعلام اینکه درآمدهای شرکت قبل از کرونا ۵۶ درصد و سود شرکت بیش از ۲۰۰ درصد رشد پیدا کرده است، تصریح کرد: در حال حاضر ما با هتل‌های مختلف قرار داریم و پکیج کامل سفر ارائه می‌دهیم. همچنین شرکت ریل پرداز نوآفرین در چهار سال‌گذشته به عنوان برترین شرکت توسط راه آهن ایران انتخاب شد.

وی در مورد عملکرد شرکت در سال‌های اخیر گفت: جزییات عملکرد مالی در کدال بارگزاری شده و قابل مشاهده است. همچنین اقدامات شرکت در خصوص زیان ناشی از کرونا برای صنعت گردشگری قابل توجه بود و امیدواریم با روند منظم واکسیناسیون صنعت گردشگری رشد کند.

مدیر عامل شرکت ریل پرداز نوآفرین خرید لوکوموتیو را از مهم ترین پرویه های شرکت اعلام کرد و افزود: توانسته ایم۱۲ دستگاه لوکوموتیو خریداری کنیم‌ که طبق برآوردها از این بخش بیش از ۴۶۰ میلیارد ریال درآمد، شناسایی خواهد شد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: جذب گردشگر خارجی از دیگر برنامه‌های مهم شرکت خواهد بود و برنامه‌های خوبی برای آن داریم.

کد خبر 438088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =