وعده صفر شدن قطعی‌های برق در روزهای آتی

وزیر نیرو با اعلام اینکه قطعی‌های مکرر برق باعث ایجاد مشکلات بسیاری برای خانوارها شده است، گفت: قطعی‌های برق در روزهای آینده به صفر می‌رسد.

به گزارش صدای بورس، محرابیان وزیر نیرو در بازدید از دیسپاچینگ ملی جدید برق گفت: صنعت برق در کشور ما بالنده است و توسعه خوبی بعد از انقلاب در این صنعت داشته‌ایم.

او ادامه داد: خوشبختانه افتخارات خوبی هم در صنعت برق کسب شده، ولی متاسفانه مشکلات خاصی به خصوص برای خانوارها به دلیل قطعی برق به وجود آمده است. بنابراین امروز ما نتوانستیم با توجه به خواسته‌ها یعنی میزان عرضه جوابگوی تقاضا باشیم.


در شهریور باز هم قطعی آب و برق داریم؟


محرابیان با اشاره به بازدید از دیسپاچینگ ملی برق گفت: همکاران ما در این خصوص توان خود را به کار گرفته اند که کمترین آسیب دیدگی را داشته باشیم، روز گذشته قرار بر این شد قطعی برق کاهش داشته باشد، اما دیروز ۵۰۰ مگاوات خاموشی در بخش‌های غیر مصارف خانگی اعلام شد که ظرف روزهای آینده این رقم به صفر خواهد رسید.

وی افزودد: احداث نیروگاه‌های تجدیدپذیر یکی دیگر از برنامه‌های ما در آینده برای کاهش قطعی برق است، مدیریت مصرف و تقاضا یکی دیگر از برنامه‌های ما در این موضوع خواهد بود که قرار است در این رابطه طرحی را به دولت و یک لایحه به مجلس ارائه دهیم.

کد خبر 437721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =