لحظه به لحظه با بازار ۳ شهریور ۱۴۰۰

دیروز بازار سهام با تحرکات صعودی همراه بود . روند بازار امروز چه صورت خواهد بود؟

به گزارش صدای بورس دیروز بازار سهام با تحرکات صعودی همراه بود. روند بازار امروز به چه صورت خواهد بود را در لحظه به لحظه دنبال کنید.

۸:۵۰

🔹برترین‌های تقاضای #بورس

#کنور

#کاما

#کرازی

🔹بیشترین عرضه بورس

#غدام

#سنیر

#ددامح

🔹برترین‌های تقاضای #فرابورس

#فرابورس

#مادیرا

#مدیریت

🔹بیشترین عرضه فرابورس

#ثالوند

#دی

#کرمان

۹:۰۸

بازار امروز با گرایش مثبت آغاز به کار کرده است.

۹:۱۴

فلزات اساسی امروز در تالار بورس با معاملات سبز رنگ شروع به کار کردند.#ذوب, #فروی, #فخوز, #هرمز, #فجر, #فاسمین, #کاوه, #فسپا و #فنورد از جمله نمادهای مثبت و متعادل گروه اند.#فولای #فروس نمادهای مورد توجه گروه اند.#فولاد و #فملی در محدوده ی صفر تابلو و #کویر و #فسرب با افت قیمت تعادل میان خریداران و فروشدگان را تجربه می کنند.

۹:۳۸

بانکی ها نیز با گرایشی مثبت متعادل اند.#دی, #وبملت, #وتجارت, #وبصادر, #وپاسار, #وپست و #وملل از جمله نمادهای مثبت و متعادل گروه اند.#سامان با افزایش تقاضا همراه است.#وگردش, #سمایه, #ونوین و #وپارس نیز با گرایشی منفی تعادل میان خریداران و فروشندگان را تجربه می کنند.

۹:۴۰

خودرویی ها نیز در بازار بورس با گرایشی مثبت معامله می شوند.#خگستر, #خبهمن, #خزامیا, #خمحرکه, #ختور, #خاور, #ورنا و #ختوقا مثبت و متعادل اند.#خپارس, #خنصیر و #خپویش با افزایش تقاضا همراه اند.#خفناور پر عرضه ی گروه است.#خودرو و #خساپا نیز با افت قیمت متعادل اند.

۹:۴۲

فراورده های نفتی امروز در بازار سرمایه نوسان قیمت را تجربه می کنند.#شپنا, #شتران, #شبریز, #ونفت, #شاوان و #شراز با افت قیمت متعادل اند.#شپاس و #شرانل با تعادل میان خریداران و فروشندگان با افزایش قیمت همراه اند.#شزنگ پر تقاضای گروه است.

۱۰:۰۰

اطلاعات بازار:

شاخص کل ۱,۵۴۲,۶۱۶

۸۳۱.۹۲ واحد منفی

ارزش بازار ۶۱,۷۷۵,۵۵۹ میلیارد ریال

ارزش معاملات ۳۱,۴۹۴ میلیارد ریال

حجم معاملات ۳.۸۲۴ میلیارد سهم

نمادهای تاثیر گذار در شاخص

فارس ۱۵۷۵ واحد منفی

فولاد ۱۰۲۳واحد منفی

فملی ۸۴۸ واحد منفی

شستا ۷۰۸ واحد منفی

اخابر ۷۰۳ واحد مثبت

کگل ۶۴۸ واحد مثبت

همراه ۴۱۲ واحد مثبت

بیشترین حجم معاملات:

دی ۶۲۸ میلیون سهم

خبهمن ۲۴۹ میلیون سهم

خساپا ۱۸۳ میلیون سهم

خپارس ۱۷۹ میلیون سهم

خودرو ۱۶۰ میلیون سهم

۱۱:۱۷

برقی ها نیز امروز در تالار بورس با گرایشی مثبت داد و ستد می شوند.#دماوند, #بکهنوج, #وهور, #بگیلان, #بزاگرس, #بپیوند و #بفجر مثبت و متعادل اند.#بجهرم, #ونیرو و #مبین با تعادل میان خریداران و فروشندگان افت قیمت را تجربه می کنند.#آبادا با افزایش تقاضا همراه است.

۱۲:۳۰

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز ۳ شهریورماه، با رشد ۶ هزار واحدی به کار خود پایان داد.

نمادهای #پارسان، #وامید و #تاپیکو بیشترین تاثیر در رشد شاخص کل بورس را به عهده داشتند.

در بورس امروز حقیقی‌ها حدود ۶۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد ۱۰هزار و ۵۷۰میلیارد تومان بود، افراد حقیقی ۸۲درصد یعنی هشت هزار و ۷۰۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان یک درصد از کل معاملات شد.

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «محصولات شیمیایی»، «قند و شکر» و «شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «فرآورده‌های نفتی» و «بانک‌ها و موسسات اعتباری»به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

سه نماد #پارسان، #قثابت و #خبهمن لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به #وبملت، #برکت و #فولاد معطوف بود.

مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری گسترش نفت و گاز پارسیان حدود ۸۵میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی بانک ملت با برتری حدود ۵۵میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۱۷نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۱۸نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۷۴۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۶۸۰میلیارد تومان بود.

کد خبر 437439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =