۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳
ارزش دلار هم کرونا گرفت

برای دومین روز پی در پی ارزش دلار پایین آمد.

به گزارش صدای بورس، معامله گران باید ریسک ناشی از ویروس کرونا روی اقتصاد جهانی را همچنان مد نظر قرار دهند.

شیوع سویه جهش یافته در نقاط مختلف باعث افزایش قابل توجه مرگ و میر در کشورهای در حال توسعه به ویژه در شرق آسیا از جمله اندونزی شده و در هند نیز شمار قربانیان مجددا در حال اوج گیری است. شماری از کشورهای جهان از شهروندان خود خواسته اند تا نسبت به دریافت دوز سوم واکسن خود اقدام کنند.


بیشتر بخوانید:

پوند و یورو با ارزش شدند


شاخص دلار (نرخ های فوق بر حسب ساعت پایانی معاملات بازارهای ارزی نیویورک محاسبه شده است.)

شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۳۲ درصد کاهش نسبت به روز گذشته در سطح ۹۲.۹۴۸ واحد بسته شد. (شاخص دلار معمولا در برابر شش ارز مهم جهانی یا ۱۰ ارز برتر جهانی بیان می شود که شاخص دلار در گزارشات ایسنا، شاخص ۱۰ ارزی و در بردارنده تغییرات قیمتی دلار مقابل ارزهای: یورو، پوند انگلیس، روپیه هند، دلار استرالیا، دلار کانادا، دلار سنگاپور، فرانک سوییس، رینگت مالزی، ین ژاپن و یوان چین است)

نرخ برابری هر فرانک سوئیس نیز معادل ۱.۰۹۵ دلار اعلام شد.

ارزهای اروپایی

در تازه‌ترین دور از معاملات، پوند با ۰.۰۶ درصد افزایش نسبت به روز قبل خود و به ازای ۱.۳۷۲ دلار مبادله شد. یورو ۰.۱۵ درصد بالا رفت و با رفتن به کانال ۱.۱۷ به ۱.۱۷۴ دلار رسید.

ارزهای آسیایی

به گزارش ایسنا، در معاملات بازارهای ارزی آسیایی، هر دلار با ۰.۱۵ درصد کاهش به ۱۰۹.۶۶۶ ین رسید. در برابر همتای استرالیایی، هر دلار آمریکا به ازای ۱.۳۷۷ دلار مبادله شد. همچنین نرخ برابری دلار معادل ۶.۴۷۲ یوان چین اعلام شد.

کد خبر 437436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    0 0
    تیترقشنگی بود