۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
رشد کم رمق شاخص ثبت شد

رشد ۲۷هزار و ۵۵۱ واحدی شاخص کل (۱.۸درصد) آن را در ارتفاع یک میلیون و ۵۴۳هزار واحدی قرار داد.

به گزارش صدای بورس، رشد ۲۷هزار و ۵۵۱ واحدی شاخص کل (۱.۸درصد) آن را در ارتفاع یک میلیون و ۵۴۳هزار واحدی قرار داد.شاخص‌ هم وزن هم ۲.۵درصد رشد کرد.

ارزش معاملات خرد هم در بورس و فرابورس به بیش از ۹هزار و ۵۹۵میلیارد تومان رسید. در بورس امروز حقیقی‌ها حدود ۲۷۵میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند.

ارزش کل معاملات خرد ۹هزار و ۵۹۰میلیارد تومان بود، افراد حقیقی ۸۳درصد یعنی هفت هزار و ۹۴۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان سه درصد از کل معاملات شد.


بیشتر بخوانید:

بازنگری در سفارش‌های فروش سهام ‌عدالت


بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «زراعت و خدمات وابسته»، «فلزات اساسی» و «بانک‌ها و موسسات اعتباری» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «سیمان، آهک و گچ» و «فرآورده‌های نفتی»به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

سه نماد وبملت، سپید و ذوب لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به فولاد، شپنا و میدکو معطوف بود.

مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری بانک ملت حدود ۶۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی فولاد مبارکه اصفهان با برتری حدود ۳۵میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۴۹نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۹۰نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۷۳۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۴۸۰میلیارد تومان بود.

کد خبر 437402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =