۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
روند صعودی ارزش دلار ادامه دارد

برای چهارمین روز متوالی ارزش دلار در مقابل ارزهای مهم دیگر در جهان بالا رفت.

به گزارش صدای بورس، احتمال جهش های بعدی کرونا، فعالان بازار را به شدت نگران کرده است.

آنتونی فاوچی، مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های عفونی آمریکا گفته است مقصر اصلی این وضع، افرادی هستند که از زدن واکسن خودداری می کنند. از سوی دیگر لری برلیانت، عضو ارشد تیم تحقیقاتی سازمان بهداشت جهانی گفته همه گیری کرونا به این زودی ها پایان نخواهد یافت و تنها بخش کوچکی از جمعیت جهان واکسینه شده اند. وی همچنین از افراد بالای ۶۵ سال خواسته است بیشتر مراقب خود باشند.

شاخص دلار (نرخ های فوق بر حسب ساعت پایانی معاملات بازارهای ارزی نیویورک محاسبه شده است.)

شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۴۵ درصد افزایش نسبت به روز گذشته در سطح ۹۳.۵۶۲ واحد بسته شد. (شاخص دلار معمولا در برابر شش ارز مهم جهانی یا ۱۰ ارز برتر جهانی بیان می شود که شاخص دلار در گزارشات ایسنا، شاخص ۱۰ ارزی و در بردارنده تغییرات قیمتی دلار مقابل ارزهای: یورو، پوند انگلیس، روپیه هند، دلار استرالیا، دلار کانادا، دلار سنگاپور، فرانک سوییس، رینگت مالزی، ین ژاپن و یوان چین است)

نرخ برابری هر فرانک سوئیس نیز معادل ۱.۰۸۹ دلار اعلام شد.

ارزهای اروپایی

در تازه‌ترین دور از معاملات، پوند با ۰.۸۲ درصد کاهش نسبت به روز قبل خود و به ازای ۱.۳۶۴ دلار مبادله شد. یورو ۰.۲۹ درصد پایین رفت و با رفتن به کانال ۱.۱۶ به ۱.۱۶۷ دلار رسید.

ارزهای آسیایی

به گزارش ایسنا، در معاملات بازارهای ارزی آسیایی، هر دلار با ۰.۱۵ درصد کاهش به ۱۰۹.۷۹۲ ین رسید. در برابر همتای استرالیایی، هر دلار آمریکا به ازای ۱.۳۹۸ دلار مبادله شد. همچنین نرخ برابری دلار معادل ۶.۴۹۵ یوان چین اعلام شد.

کد خبر 437202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =