۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
 اینفلوئنسرها بخوانند!

دستورالعمل اجرایی قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور در ارتباط با درآمد کاربران دارای بیش از ۵۰۰ هزار دنبال کننده در رسانه‌های کاربر محور ابلاغ شد.

به گزارش صدای بورس، در اجرای بند (۶) تبصره (۶) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور که مقرر می‌دارد، درآمدهای کاربران دارای بیش از پانصد هزار دنبال کننده رسانه‌های کاربر محور از محل تبلیغات، مشمول مالیات بر درآمد خواهد بود.

 اینفلوئنسرها بخوانند!

سازمان امور مالیاتی مکلف است، ظرف دو ماه پس از لازم الاجرا شدن این بند، دستورالعمل اجرائی مربوط به اخذ مالیات از درآمدهای کاربران حرفه ای رسانه‌های کاربر محور از محل تبلیغات را تهیه کند و به تأیید وزیر امور اقتصادی و دارایی برساند. سازمان امور مالیاتی مکلف است، فهرست مودیان مالیاتی و خوداظهاری ارائه شده توسط آن‌ها را تهیه کند و در تارنمای سایت سازمان، در منظر عموم قرار دهد. " به پیوست دستورالعمل اجرایی بند مذکور به شماره ۶۳۵۳۸ مورخ ۲۶ تیر ۱۴۰۰ که به تصویب وزیر امور اقتصادی و دارائی رسیده است، جهت اقدام لازم ارسال می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شایسته است ادارات کل امور مالیاتی به قید فوریت، ترتیبات لازم را به منظور اطلاع رسانی به مودیان موضوع این دستورالعمل فراهم کنند.

کد خبر 437138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =