بررسی برنامه‌های خاندورزی از نگاه تحلیلگر بازار/ هیچ چیز مانع رشد بازار نمی‌شود

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: مسائل عنوان شده در برنامه وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم، کلیات و نیازمند آن است که جزیی تر بررسی شود.

صدای بورس - میلاد عبداللهی؛ کارشناسان معتقدند روند بازار سرمایه در نهایت صعودی خواهد بود البته باید نگاه و برنامه‌های کارشناسی و دقیق‌تری برای بهبود روند بازار پی گرفته شود.

ولید هلالات، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار صدای بورس، در خصوص آخرین وضعیت بازارسهام، عوامل تاثیرگذار برآن و برنامه‌های منتشر شده برای بهبود بازار وضعیت بازارسرمایه توسط وزیر پیشنهادی اقتصاد تصریح کرد: تاکنون تمام برنامه‌های ارائه شده از سوی مسئولان خوب بوده است، اما باید منتظر باشیم و ببینیم در روزهای آتی در عمل چه برنامه‌هایی برای بازار سهام در نظر گرفته خواهد شد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره برنامه‌های منتشر شده از سوی خاندوزی، وزیر پیشنهادی اقتصاد، همچون تسهیل ورود شرکت‌ها و لغو برخی محدودیت‌ها اقتصادی اضافه کرد: به هر حال اگر نکات گفته شده اجرا شود و برنامه‌ها روی اصول جلو رود می‌تواند مثبت باشد. این مسائل اکنون کلیات و نیازمند آن است که در میدان جزییات هم بررسی شود.


بیشتر بخوانید:

۳ افتتاح پروژه به نفع سهامداران معدنی


او ادامه داد: توسعه بازار امری ناگزیر است، هر دولت یا وزیری که سر کار بوده بازار روند خود را گرچه با افت و خیز ادامه داده است به عبارت دقیق‌تر کسی نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد.

وی افزود: هرچقدر نگاه به بازار علمی‌تر و کارشناسی‌تر باشد، می‌تواند سرعت توسعه بازار را دو چندان کند. امیدواریم که از بدنه نخبه استفاده شود.

او در خصوص پیش‌بینی روند بازار نیز تصریح کرد: نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی داشت، چراکه بازارسهام شرایط اقتصادی و سیاسی ما را نشان می‌دهد.

کد خبر 437128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =