لحظه به لحظه با بازار ۲۴ مرداد ۱۴۰۰

بازار سرمایه امروز روندی صعودی خواهد داشت و گروه‌های جا مانده از جو کلی بازار به نظر می‌رسد امکان رشد داشته باشند.

به گزارش صدای بورس دیروز در نیمه اول معاملات، شاخص کل و هم‌وزن مثبت بودند و تحرکات بازار صعودی بود. اما در نیمه دوم معاملات حجم عرضه‌ها زیاد شد و روند بازار منفی شد.

۸:۴۸

🔹برترین‌های تقاضای #بورس

#سپید

#کنور

#کالا

🔹بیشترین عرضه بورس

#کدما

#غدام

#برکت

🔹برترین‌های تقاضای #فرابورس

#مدیریت

#وهامون

#فرابورس

🔹بیشترین عرضه فرابورس

#کتوکا

#ثالوند

#کمرجان

۹:۱۰

بازار با تعادل میان خریداران و فروشندگان در مدار مثبت آغاز به کار کرد.

۹:۱۴

نفتی ها امروز در غیاب #شبندر با گرایش منفی نوسان قیمت را تجربه می‌کنند. در این میان #شپنا، #شتران و #ونفت نماد های مثبت و متعادل گروه اند. #شبریز، #شبهرن، #شراز، #شرانل، #شپاس و #شاوان نیز با در مدار منفی و متعادل داد و ستد می شوند.

۹:۳۲

شیمیایی ها نیز همسو با دیگر گروه ها در مدار منفی و متعادل داد و ستد می شوند.در این میان #نوری، #شلعاب، #شگویا، #شاراک، #شپدیس، #جم_پیلن، #شکربن مثبت و متعادل معامله می‌شوند.#پارس، #فارس، #شپلی، #شلرد، #شفارس، #شفن، #بوعلی نیز با گرایش منفی و متعادل نوسان قیمت را تجربه می‌کنند.#شصدف، #کلر و #شرنگی نماد های پر عرضه گروه اند .#شاروم و #شپاکسا نیز از جمله نماد های پر تقاضای گروه هستند.

۹:۴۰

بانکی ها امروز با گرایشی منفی داد و ستد می شوند.#دی, #وبملت, #وتجارت, #وپارس, #وپست, #ونوین و #وسینا با تعادل میان خریداران و فروشندگان افت قیمت را تجربه می کنند.#وبصادر و #وزمین نیز مثبت و متعادل اند.#وآیند تک نماد مورد توجه گروه است.

۹:۴۳

فلزات اساسی امروز با گرایش مثبت و متعادل معامله می‌شوند. #فولاد، #ذوب، #هرمز، #فخوز، #کاوه، #ارفع، #فگستر و #کیمیا از جمله نماد های مثبت و متعادل گروه اند.#فملی،#کویر، #فاسمین، #وسدید، #فجر، #فولای و #فولاژ نیز منفی و متعادل داد و ستد می شوند. #زنگان و #فروی نیز نماد های مورد توجه گروه اند.

۹:۵۰

رایانه ای ها امروز متعادل داد و ستد می شوند.#آپ, #رانفور, #رتاپ, #سپ, #افرا و #رکیش با گرایشی منفی متعادل اند.در این میان #رافزا, #پرداخت, #مفاخر, #مداران و #مرقام  مثبت و متعادل اند.

۱۰:۰۵

مخابراتی ها نیز با گرایشی منفی متعادل اند.#اخابر و #همراه با تعادل میان خریداران و فروشندگان افت قیمت را تجربه می کنند.

۱۰:۰۷

برقی ها نیز امروز با گرایش مثبت داد و ستد می شوند. در این میان #دماوند، #بکهنوج، #بگیلان و بفجر از جمله نماد های منفی و متعادل گروه اند.

۱۰:۰۹

اطلاعات بازار:

شاخص کل ۱,۴۸۶,۸۶۴     

۶۰۶۰.۹۳ واحد مثبت

ارزش بازار ۵۹,۷۳۲,۱۶۰ میلیارد ریال

ارزش معاملات ۲۹,۳۴۳ میلیارد ریال

حجم معاملات ۴.۳۳۳ میلیارد سهم

نمادهای تاثیر گذار در شاخص

شسینا ۱۰۲۱ واحد مثبت

شپنا ۹۹۹ واحد مثبت

شتران ۸۳۷ واحد مثبت

پارس ۸۲۹ واحد منفی

کچاد ۵۰۹ واحد مثبت

نوری ۴۵۵ واحد مثبت

خودرو ۴۰۴ واحد مثبت

بیشترین حجم معاملات:

خساپا ۵۱۷ میلیون سهم

خودرو ۳۶۱ میلیون سهم

دی ۳۱۵ میلیون سهم

شتران ۱۷۷ میلیون سهم

خپارس ۱۵۲ میلیون سهم

۱۰:۱۱

در این دقایق نفتی ها با افزایش تقاضا همراه اند.#شپنا، #شتران در سقف قیمتی خود به صف نشستند.#شراز و #شبریز در مدار مثبت متعادل داد و ستد می شوند.

۱۰:۳۰

کاشی و سرامیکی ها نیز امروز با گرایشی منفی داد و ستد می شوند.#کساوه #کلوند #کپارس منفی و متعادل اند.#کسعدی با تعادل میان خریداران و فروشندگان نماد مثبت گروه است.

۱۱:۱۳

زراعتی ها نیز امروز با گرایش مثبت افزایش قیمت را تجربه می‌کنند. در این میان #آبین، #زکشت، #زفکا، #زگلدشت نیز منفی و متعادل داد و ستد می شود.

۱۲:۰۲

لاستیک و پلاستیکی ها امروز با گرایشی مثبت داد و ستد می شوند.#پکویر و #پکرمان پر تقاضا داد و ستد می شوند.#پتایر, #پلاسک, #پسهند, #پاسا, #پارتا و #پیزد از جمله نماد های مثبت و متعاددل گروه اند.#پلوله نماد پر عرضه ی گروه است.

۱۲:۳۰

شاخص کل با رشد ۱۹هزار واحدی همراه شد.

رشد ۱۹هزار و ۱۹۷واحدی شاخص کل (۱.۳درصد) آن را در ارتفاع یک میلیون و ۵۰۰هزار واحدی قرار داد.

شاخص‌ هم وزن ۱.۳۳درصد رشد کرد.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به حدود ۶هزار و ۸۹۰میلیارد تومان رسید.

حدود ۸۰میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی و رشد بیش از سه درصد ۱۸۰نماد و افت بیش از سه درصد ۴۴نماد را شاهد بودیم.

کد خبر 437062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =