بازار صعودی رمزارزها

بررسی عملکرد رمزارزها در هفته گذشته نشان می‌دهد که این بازار روندی صعودی داشته است.

بازار رمزارزها نسبت به هفته گذشته با افزایش ارزش بازار، رشد حجم معاملات روزانه و سیر صعودی قیمت‌ها روبه‌رو شده است.

چهارشنبه هفته گذشته ارزش بازار کریپتوکارنسی به بیش از ۱۹۱۰ میلیارد دلار رسیده که از رشدی ۳۵۰ میلیارد دلاری حکایت دارد. همچنین ارزش معاملات روزانه از مرز ۱۱۲ میلیارد دلار عبور کرده است. هفته ما قبل این رقم در محدوده ۷۶ میلیارد دلار در نوسان بود. تاکنون ۱۱ هزار و ۲۱۱ رمزارز در جهان معرفی و عرضه شده‌اند. طی هفته گذشته از ۲۵ رمزارز بزرگ جهان بر اساس ارزش بازار، ۲۳ رمزارز با افزایش قیمت و دو رمزارز با افت ناچیز روبه‌رو شدند. این شرایط موجب شده تا برخی کارشناسان به ادامه روند صعودی قیمت‌ها خوش‌بین شوند.
در هفته گذشته، رمزارز «آکسی اینفینیتی» (رتبه ۳۰ از نظر ارزش بازار) با بیش از ۹۰ درصد افزایش قیمت روبه‌رو شد. همچنین قیمت «هولو» (رتبه ۵۸) بیش از ۸۲ درصد افزایش یافت. در میان رمزارزهای اصلی، بیت‌کوین بیش از ۲۰ درصد، اتریوم ۲۷ درصد، بایننس نزدیک به ۲۰ درصد، کاردانو ۳۲ درصد، ریپل ۲۵ درصد، دوژکوین ۳۵ درصد، پولکادات بیش از ۲۱ درصد، یونی‌سواپ ۳۸ درصد و سولانا حدود ۲۴ درصد افزایش قیمت را تجربه کردند.
در اینجا به بیان دیدگاه‌های برخی معامله‌گران بازار رمزارزها به نقل از وبسایت tradingview می‌پردازیم. (دیدگاه این معامله‌گران نباید مبنای تصمیم‌گیری برای خرید و فروش رمزارزها قرار گیرد).
بیت‌کوین از محدوده خطر خارج شده و در مسیر صعودی قرار دارد. با این روند، احتمال زیادی دارد که تا مرز ۵۰ هزار دلار افزایش پیدا کند.
مثل دیگر رمزارزها، دوژکوین هم با رشد قیمت روبه‌رو شده است. تحلیل‌ها نشان می‌دهند که این رمزارز دوباره به بالای ۳۰ سنت خواهد رسید. تازه‌ترین بررسی‌های تکنیکال نشان می‌دهد که اتریوم به سوی سطح مقاومت جدید در حرکت است. پیش‌بینی‌ها از رسیدن این رمزارز به رقم ۳۷۰۰ دلار حکایت دارند.

بازار صعودی رمزارزها

  • حبیب علیزاده - روزنامه نگار
  • هفته نامه اطلاعات بورس - شماره ۴۱۰
کد خبر 436975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =