اصحاب رسانه با جریان سازی خبری دشمن مقابله کنند

خلیل ارجمندی گفت: یک خبرنگار دغدغه مند در پی آن است که با جریان سازی خبری دشمن برای ناامید کردن مردم مقابله کند.

به گزارش صدای بورس، غلامرضا خلیل ارجمندی، کارشناس حوزه پولی و بانکی در نشست صمیمانه با خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار به تشریح وضع اقتصادی کشور و رسالت اصحاب رسانه پرداخت و گفت: برای حل معضلات کشور، حضور مردم در اقتصاد ضروری است و تیم هماهنگ در بخش اقتصادی دولت می تواند با کمک مردم بسیاری از مشکلات را حل کند.

این کارشناس اقتصادی با تشریح مولفه های مختلف امیدآفرینی در جامعه به نقش خبرنگاران در این زمینه اشاره کرد و گفت: یک خبرنگار دغدغه مند، هر خبری را بدون تحقیق منتشر نمی کند و در پی آن است که با جریان سازی خبری دشمن برای نا امید کردن مردم مقابله کند.


بیشتر بخوانید: همچنان بازار سرمایه بهترین برای سرمایه‌گذاری


این کارشناس اقتصادی افزود: بسیاری از خبرها، بدون پشتوانه آماری درست و با تحلیل غلط ناامیدی را در جامعه ترویج می کند که کارشناسان اقتصادی و خبرنگاران وظیفه تشریح و تحلیل درست در این زمینه را بر دوش دارند.

ارجمندی به تلاش آیت الله رئیسی برای معرفی کابینه هماهنگ و قوی اشاره کرد و گفت: هماهنگی تیم اقتصادی دولت از اصول بدیهی است و این تیم هماهنگ می تواند در اولین گام، تصمیمات مهم در اثرگذاری را در حوزه معیشت مردم اتخاذ کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، این کارشناس حوزه پولی و بانکی در ادامه به نقش مهم سیاست های بانک مرکزی در کنترل نقدینگی و کمک به تولید اشاره کرد و گفت: در دولت جدید نظام بانکی در خدمت تولید و اشتغال خواهد بود و همین موجب رشد اقتصادی کشور و کاهش بیکاری جوانان خواهد شد.

کد خبر 436714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =