لحظه به لحظه با بازار ۱۳ مرداد ۱۴۰۰

بازار سرمایه دیروز با رشد تقاضا همراه شد همچنین سیگنال‌های رئیس جمهور جدید به روند مثبت بازار کمک کرد. اما بازار امروز به چه صورت خواهد بود؟

به گزارش صدای بورس بازار سرمایه دیروز با رشد تقاضا همراه شد همچنین سیگنال‌های رئیس جمهور جدید به روند مثبت بازار کمک کرد. اما بازار امروز به چه صورت خواهد بود؟

۸:۴۹

🔹برترین‌های تقاضای #بورس

#سپید

#آپ

#وپخش

🔹بیشترین عرضه بورس

#غدام

#کترام

#سنیر

🔹برترین‌های تقاضای #فرابورس

#وهامون

#وسپهر

#سپیدما

🔹بیشترین عرضه فرابورس

#ثالوند

#کتوکا

#کمرجان

۹:۰۷

بازار امروز با تعادل میان خریداران و فروشندگان در مدار مثبت آغاز به کار کرد.

۹:۲۱

شیمیایی ها امروز با گرایش مثبت, متعادل داد و ستد می شوند. #نوری، #آریا، #شاراک، #تاپیکو، #بوعلی، #شفارس، #جم_پیلن و #شلعاب با گرایشی مثبت تعادل میان خریداران و فروشندگان را تجربه می کنند. #پترول، #شیراز، #شکربن و #شاروم با گرایش منفی معامله می شوند. #شصدف، #فارس و #شفن نیز نماد های مورد توجه گروه اند.

۹:۵۰

در غیاب #فولاد نبض مثبت در فلزات اساسی محسوس است.#فملی، #ذوب، #فجر، #فروی، #فخوز، #فاسمین، #ارفع مثبت و متعادل اند. #وسدید، #هرمز، #فاهواز، #فرآور و #فنورد منفی و متعادل داد و ستد می شوند.

۱۰:۰۰

با قدرت‌نمایی خریداران #آریا و #نوری در سقف قیمتی خود به صف نشستند.

۱۰:۰۵

بانکی ها امروز با گرایش منفی نوسان قیمت را تجربه می‌کنند. در این میان #وبملت، #وتجارت، #وپارس، #وملل، #وزمین و #وسالت مثبت و متعادل اند. #دی، #وتجارت، #وبصادر، #ونوین، #وپست و #وسینا نیز منفی و متعادل داد و ستد می شوند.

۱۰:۳۵

 #فملی با قیمت ۱۴۰۰ تومان افزایش ۴ درصدی داشته و حجم معاملات ۶۲ میلیونی را پشت سر گذاشته است؛ خرید حقیقی ۵۹ درصد و حقوقی ۴۱ درصد 

#ذوب با قیمت ۴۲۴.۷ تومان دادوستد ۶۷ میلیون سهم را ثبت کرده و با نوسان منفی همراه است؛ خرید حقیقی ۸۷ درصد و حقوقی ۱۳ درصد 

 #فجر با رسیدن به قیمت ۲۹۴۰ تومان افزایش بیش از ۳ درصدی را با حجم معامله ۱۷ میلیونی پشت سر گذاشته است؛ خرید حقیقی ۹۹ درصد 

 #فخوز به قیمت ۱۶۸۵ تومان در مثبت ۱ درصد رسیده و جابجایی ۱۵ میلیون سهم را ثبت کرده است؛ خرید حقیقی ۵۱ درصد و حقوقی ۴۹ درصد 

۱۰:۳۸

بیمه ای ها نیز امروز در بازار سرمایه با گرایش مثبت نوسان قیمت را تجربه می‌کنند. #ودی، #البرز، #آسیا، #بپاس، #نوین، #دانا و #پارسیان مثبت متعادل اند. #میهن، #اتکای، #ومعلم، #بخاور و #کوثر منفی و متعادل داد و ستد می شوند.

۱۰:۵۰

خدمات فنی و مهندسی امروز در بازار بورس با افت قیمت داد و ستد می شوند.#رمپنا با تعادل میان خریداران و فروشندگان تک نماد مثبت گروه است.

۱۱:۳۶

چند رشته ای ها امروز یکپارچه مثبت و پر تقاضا داد و ستد می شوند.

۱۱:۴۱

 کانه های فلزی نیز امروز در تالار بورس با گرایش مثبت داد و ستد می شوند. #کچاد، #کگل، #تاصیکو و #اپال مثبت و متعادل اند. #کاما، #کروی و #کمنگنر منفی و متعادل معامله می‌شوند.#ومعاد، #کدما، #تاصیکو و #کگهر نماد های مورد توجه گروه اند.

۱۱:۵۴

هتل‌داری ها نیز با گرایش مثبت نوسان قیمت را تجربه می‌کنند. در این میان #گکوثر منفی متعادل است. #گپارس و #گکیش از پر عرضه های گروه اند که افت قیمت را تجربه می‌کنند.

۱۲:۳۰

هفته دوم مردادماه با امید به پایان رسید و #شاخص_کل #بورس با رشد بیش از ۳۰ هزار واحدی (۲.۲۱ درصد) به کار خود پایان داد.

نمادهای #فارس، #فملی و #شستا بیشترین تاثیر در رشد شاخص کل بورس را به عهده داشتند.

کد خبر 436573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =