۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱
دلار امروز تکان نخورد

دلار جایگاه خود را حفظ کرد و در کانال ۹۲ واحدی باقی ماند.

به گزارش صدای بورس، رفتار معامله گران بازار ارز با احتیاط در مقایسه با هفته های قبل همراه است.

بسیاری از تحلیل گران بازار ارز معتقدند سیگنال کلیدی بعدی در تعیین مسیر دلار زمانی خواهد بود که بانک مرکزی آمریکا زمان تغییر سیاست های فعلی و افزایش نرخ بهره از نرخ پایین را اعلام کند. دلار که در ماه های ابتدایی سال جاری در موقعیتی ضعیف تر از رقبایش به ویژه یورو و پوند قرار گرفته بود، اکنون رفته رفته در حال بازیابی جایگاه خود و حرکت به سمت قله های ثبت شده در ماه های پایانی سال گذشته میلادی است.

شاخص دلار

شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۰۵ درصد کاهش نسبت به روز گذشته در سطح ۹۲.۰۷۳ واحد بسته شد.

نرخ برابری هر فرانک سوئیس نیز معادل ۱.۱۰۶ دلار اعلام شد. (نرخ های فوق بر حسب ساعت پایانی معاملات بازارهای ارزی نیویورک محاسبه شده است.)


بیشتر بخوانید:

دلار امروز بی ارزش شد


ارزهای اروپایی

در تازه‌ترین دور از معاملات، پوند با ۰.۰۳ درصد کاهش نسبت به روز قبل خود و به ازای ۱.۳۹۱ دلار مبادله شد. یورو ۰.۱ درصد بالا رفت و با ماندن در کانال ۱.۱۸ به ۱.۱۸۶ دلار رسید.

ارزهای آسیایی

به گزارش ایسنا، در معاملات بازارهای ارزی آسیایی، هر دلار با ۰.۲۶ درصد کاهش به ۱۰۹.۰۵۰ ین رسید. در برابر همتای استرالیایی، هر دلار آمریکا به ازای ۱.۳۵۱ دلار مبادله شد. همچنین نرخ برابری دلار معادل ۶.۴۷۰ یوان چین اعلام شد.

کد خبر 436570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =