۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷
همه توجه‌ها به خودرویی هاست

با استقرار تیم اقتصادی جدید و مشخص شدن نقشه راهبری اقتصادی دولت جدید بازار سرمایه ابهام قابل پیش‌بینی ندارد و باید امید داشت که روند با در هفته های آینده با ثبات شود.

حامد ستاک، مدیر عامل شرکت کارگزاری آریا نوین در گفت‌وگو با صدای بورس:
در رابطه با کلیت بازار باید گفت که چند وقتی است که با حجم مناسبی در حال انجام است جدای از رنگ شاخص چه مثبت و چه منفی حجم که شاخص در معاملات خرد به خود دیده است نشان دهنده خروج از شرایط بد بازار است.
نداشتن روند ثابت در بازار با توجه به ترس که در سرمایه گذاران وجود دارد طبیعی است و بازار روزی مثبت و روزی منفی را به خود می‌بیند.
شرایط برای مثبت شدن کامل بازار آماده نیست هرچند بیشتر ذهنیت سرمایه گذاران تا ذات بازار در این موضوع دخیل است.
سهم‌ها به قیمت‌های ارزنده‌ای رسیده خیلی از سهم های کوچکی که قفل صف فروش بودند به منفی و بازگشایی های که تجربه کردند شرایط بهتری را دارند و روان شدند.
بازار مرحله به مرحله به شرایط عادی برمیگردد ابتدا سهم‌های بزرگ که نقدشوندگی داشتند متعادل شدند بعد سهم های کوچک با گره های معاملاتی منفی های خود را تجربه کردند و متعادل شدند.
الان بازار روز مثبت و روزی منفی به کار خود ادامه می‌دهد ولی در مجموع روزهای منفی خریدار و روزهای مثبت هم فروشنده وجود دارد که نشان دهنده پویایی بازار سرمایه است.
بازار فردا در سهم‌های که وضعیت بنیادی خوبی دارند و گزارش‌های بهتری داشتند می‌توان گفت با شیبی ملایم افزایش قیمت خود را ادامه می‌دهند.
بعضی از سهم‌های که دارایی ابهام هستند مورد ارزیابی بازار قرار می‌گیرند.
با استقرار تیم اقتصادی جدید و مشخص شدن نقشه راهبری اقتصادی دولت جدید بازار سرمایه ابهام قابل پیش‌بینی ندارد و باید امید داشت که روند با در هفته های آینده با ثبات شود.
صنایع که مورد توجه قرار می‌گیرد می‌توان صنایع پتروشیمی، پالایشی، معدنی و بعضی از خودروی ها که می‌توانند بر روند بازار تاثیر گذارند.

کد خبر 436528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =