۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
فشار شاخص افتاد

افت ۷۴واحدی (۰.۰۱درصد) شاخص کل آن را در ارتفاع یک میلیون و ۳۶۰هزار واحدی قرار داد.

به گزارش صدای بورس افت ۷۴واحدی (۰.۰۱درصد) شاخص کل آن را در ارتفاع یک میلیون و ۳۶۰هزار واحدی قرار داد.شاخص‌ هم وزن با افزایش ۰.۰۲درصدی مواجه شد.
ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز به بیش از به دو هزار و ۹۳۰میلیارد رسید.


بیشتر بخوانید:

چند شرکت در صف بورسی شدن هستند/ سهامداران خرد بخوانند


حقوقی‌ها امروز حدود ۳۰۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد پنج هزار و ۲۱۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۲۲درصد یعنی هزار و ۱۳۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۶درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «محصولات شیمیایی»، «فلزات اساسی» و «بانک‌ها و موسسات اعتباری» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «استخراج کانه‌های فلزی» و «واسطه‌گری‌های مالی و پولی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد شستا، فملی و حتاید لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به کدماح، بنو و کرمان معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی حدود ۳۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی حق تقدم معدنی دماوند با برتری حدود ۱۰۰میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۴۰نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۲۳نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۲۸۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۵۵۰میلیارد تومان بود.

فشار شاخص افتاد

کد خبر 436478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =