۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵
پالایشی‌ها را دنبال کنید

برای فردا در سهم‌های مثل پالایشگاه تهران و پالایش نفت اصفهان را بتوان خریدهای خوبی انجام داد و روز سه‌شنبه و چهارشنبه از این محل سودی را شناسایی کرد.

مهرداد عربلو، مدیر ابزارها و توسعه بازار سبدگردان کارا در گفت‌وگو با صدای بورس:

بعد از افت بازار، صف‌های وحشتناک و اصلاح‌های دائمی که بوده دوره‌ای شروع شده که انتظار می‌رود مقطعی سهم‌ها در بازه مشخصی نوسان داشته باشند، به نظر می‌رسد در این روزها هر گروه از سهم‌ها به نوبه خود نوسان را تجربه کنند.

با توجه به اینکه امروز به لطف شرکت‌های بزرگ مثل "فارس" و "پارس" بازار مثبت بود اما پالایشی‌ها روز منفی را داشتند و به نظر می‌رسد فردا هم همین روند ادامه داشته باشد.

بسیاری از سهم‌های پتروشیمی و فلزی که این روزها را مثبت سپری کردند فردا روز خوبی را نداشته باشند اگرچه که به نظر می‌رسد فرصت خرید را برای مدیران دارایی و سرمایه‌گذاری فرصت خرید را ایجاد می‌کند، اگر بتوان سهمی را در قیمت خوب خرید می‌توان بازده خوبی را از گرفت.

پیش‌بینی می‌کنم که روز دوشنبه بازار حدود 8-10 هزار واحد منفی باشد یا همین مقدار مثبت محدوده صفر مثبت یا منفی بازار نوسان داشته باشد.

همچنین برای فردا در سهم‌های مثل پالایشگاه تهران و پالایش نفت اصفهان را بتوان خریدهای خوبی انجام داد و روز سه‌شنبه و چهارشنبه از این محل سودی را شناسایی کرد

کد خبر 436453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • essi IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    0 0
    نگاه کن تورو خدا کارشناسوشن هم نوسانگیر روزانه شده - دوشنبه بخره سه شنبه یا چهارشنبه شناسایی سود کنه بعد میان میگن دیدتون را بلند مدت کنید - گل بگیرن در این بورس را