مرور عملکرد تیرماه «شبصیر»، «کپرور» و «غمارگ»

بررسی گزارش تیرماه سه نماد «شبصیر»، «کپرور» و «غمارگ» را بخوانید.

به گزارش صدای بورس؛ بررسی گزارش تیرماه سه نماد «شبصیر»، «کپرور» و «غمارگ» را بخوانید.

پتروشیمی قائد بصیر

پتروشیمی قائد بصیر «شبصیر» در تیر ماه ۱۴۰۰ به درآمد فروش ۱۹۲ میلیارد تومانی دست یافت. میانگین ماهانه فروش شرکت در فصل بهار ۱۷۴ و در سال ۱۳۹۹ برابر ۱۲۰ میلیارد تومان بود.

مجموع درآمد ۴ ماهه شرکت در سال مال جاری با رشد ۱۳۰ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته به بیش از ۷۱۰ میلیارد تومان رسید. این در حالی است که مقدار فروش شرکت طی این دوره کاهش ۲۵ درصدی داشته است.

شبصیر در تیر ماه حدود ۲.۹ میلیون کیلوگرم ABS با نرخ ۶۶ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم به فروش رساند که از نظر نرخ و مقدار عملکرد شرکت مشابه ماه خرداد بود و مبلغ فروش آن نیز در سطح ماه خرداد است.

آخرین قیمت سهم ۸۶۰۰ تومان بوده و در یک ماه اخیر ۱۵ درصد بازدهی کسب کرده است.

مرور عملکرد تیرماه «شبصیر»، «کپرور» و «غمارگ»

شرکت ذغال سنگ پروده طبس

شرکت ذغال سنگ پروده طبس «کپرور» در تیر ماه حدودا ۷۱ میلیارد تومان فروش ثبت کرد. میانگین ماهانه مبلغ فروش در فصل بهار ۵۸ و در سال ۱۳۹۹ برابر ۴۸ میلیارد تومان بود.

جمع مبلغ فروش شرکت در ۴ ماهه منتهی به تیر با رشد ۱۱۰ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته به ۲۴۷ میلیارد تومان رسید. مقدار فروش شرکت طی این دوره با رشد ۴ درصدی به بیش از ۷۰ هزار تن رسید و نرخ فروش آن با ۱۰۰ درصد رشد به ۳.۵ میلیون تومان در هر تن رسید.

مقدار فروش کپرور در تیر ماه نسبت به خرداد ۸ درصد افزایش یافت و به ۱۸ هزار تن رسید. نرخ فروش آن از ۳.۷ به ۳.۸ میلیون تومان در هر تن افزایش یافت و در نهایت مبلغ فروش آن از ۶۳ به ۷۱ میلیارد تومان افزایش یافت.

آخرین قیمت این سهم ۳۳۸۰ تومان بوده و در یک ماه اخیر ۲۰ درصد بازدهی کسب کرده است.

مرور عملکرد تیرماه «شبصیر»، «کپرور» و «غمارگ»

شرکت مارگارین

شرکت مارگارین «غمارگ»در تیر ماه ۱۶۲ میلیارد تومان فروش به ثبت رساند که نسبت به ماه خرداد رشد ۳۹ درصدی و نسبت به میانگین شش ماه گذشته رشد ۳۱ درصدی را نشان می دهد.

غمارگ در این ماه حدود ۱۲ هزار تن روغن به فروش رسانده که نسبت به ماه گذشته ۲۷ درصد رشد داشته است.

نرخ فروش این محصول برابر با ۱۴ هزار تومان به ازای هر کیلو گزارش شده که ۹ درصد بیشتر از ماه گذشته بوده است.

شرکت در مجموع در ۷ ماه نخست سال مالی جاری ۹۰۰ میلیارد تومان محصول به فروش رسانده که این عدد در مدت مشابه سال قبل ۵۶۲ میلیارد تومان بوده است.

قیمت سهم ۲۵۲۲ تومان است و در یک ماه گذشته ۱۷ درصد بازدهی داشته است.

مرور عملکرد تیرماه «شبصیر»، «کپرور» و «غمارگ»

منبع: آوای آگاه

کد خبر 436437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =