عملکرد پالایش و دارایکم در ماه گذشته چگونه بود؟

در جریان معاملات امروز بازار سرمایه در دومین روز از دومین هفته مرداد ماه ۱۴۰۰ شاخص کل بورس بیش از ۸ هزار و ۷۰۰ واحد رشد کرد.

صدای بورس- زهره فدوی؛ سهامداران صندوق واسطه گری مالی یکم امروز ریزشی ۱.۶۴ درصدی را تجربه کردند. دارایکم ابتدای معاملات را در قیمت ۱۱۷,۰۰۰ ریال شروع و در کانال ۱۱۵,۸۳۰ ریال به پایان رساند. این نماد در مبلغ ۱۱۵,۲۰۰ ریال برای معاملات روز آینده بازگشایی می شود.

حجم خریداران حقیقی در روز جاری ۹۶ درصد و حقوقی ها ۳.۹ درصد بوده است. در مقابل حجم فروش حقیقی ها ۹۶.۳ درصد و حقوقی ها ۳.۶ درصد بوده است.

باز هم ریزش

صندوق پالایشی یکم نیز امروز با ریزش همراه بود. پالایش امروز را در قیمت ۷۰,۴۰۰ ریال آغاز و در مبلغ ۶۹,۶۰۰ ریال به پایان رساند. این نماد امروز ریزشی ۱.۳۴ درصدی را ثبت کرد و در کانال ۶۹,۳۸۰ ریال برای معامللات روز بعد آماده است.

خریداران حقیقی امروز ۹۶.۹ درصد و حقوقی ها ۳ درصد از این سهم حمایت کردند. میزان فروشندگان حقیقی هم ۹۹ درصد و حقوقی ها ۰.۹ درصد بودند.

عملکرد پالایش و دارایکم در ماه گذشته چگونه بود؟

پالایش در ابتدای تیر ماه در کانال ۷۲.۲۲۰ ریال معامله شده است که بعد از گذشت حدود یک ماه در ۲۸ تیر ماه وارد مبلغ ۷۱.۳۱۰ ریال شده است و ریزشی ۱.۲۶ درصدی را به سهامداران خود تحمیل کرده است.

دارایکم نیز در یک ماه گذشته در اول تیر ۱۴۰۰ در مبلغ ۱۲۷.۵۸۰ ریال قرار داشت و در ۲۸ تیر ماه به ۱۲۱.۱۳۰ ریال رسید. سهامداران این صندوق دولتی در ماه گذشته حدود ۵ درصد زیان را دیده اند.

کد خبر 436431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =