هامونی از عرضه اولیه جدید در فرابورس خبر داد

مدیرعامل فرابورس گفت:‌ هفته آینده «شرکت سرمایه گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری» با نماد « مدیریت» در فرابورس عرضه اولیه می شود.

صدای بورس- محبوبه قرمزچشمه؛ شاخص کل بورس امروز با رشد هزار و ۶۰۲ واحدی همچنان بالای یک میلیون ۳۱۶ هزار واحد است. با پایان یافتن فصل مجامع و چشم انداز روشن بازار سرمایه به نظر می رسد شاهد عرضه اولیه های خوبی تا پایان تابستان باشیم.

عرضه اولیه « مدیریت» چهارشنبه آینده

امیر هامونی، مدیرعامل فرابورس ایران در ارتباط با عرضه اولیه جدید در فرابورس به صدای بورس اظهار کرد: هفته آینده در گروه سرمایه گذاری ها، عرضه اولیه خواهیم داشت. «شرکت سرمایه گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری» با نماد « مدیریت» در فرابورس عرضه خواهد شد.

زمان عرضه اولیه « مدیریت»

وی در ارتباط با زمان دقیق این عرضه اولیه گفت:‌ درعرضه این شرکت ۲ مشکل کوچک دارد که اگر این دو مورد حل شود. در روزهای شنبه و یکشنبه (۹ و ۱۰ مرداد ماه ۱۴۰۰) این شرکت برای عرضه اولیه در روز چهارشنبه ( ۱۳ مرداد ۱۴۰۰) آگهی می شود.

وضعیت عرضه اولیه ها تا پایان تابستان

مدیرعامل فرابورس ایران در پاسخ به این پرسش که وضعیت عرضه اولیه در تابستان چگونه خواهد بود، به صدای بورس بیان کرد: با توجه آنکه مجامع شرکت ها پایان یافته، در مرداد و شهریور ۱۴۰۰ عرضه های اولیه خواهیم داشت و به طور کلی فصل عرضه اولیه هاست.

هامونی گفت:‌نام شرکت هایی که قرار است عرضه اولیه شوند، هنوز قطعی نشده، به محض قطعی شدن به اطلاع مردم خواهد رسید. امیدواریم که عرضه اولیه های خوبی تا پایان تابستان داشته باشیم.


بیشتر بخوانید:


در اطلاعیه این شرکت آمده است:

بدینوسیله به اطلاع می رساند شرکت سرمایه گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری (سهامی عام) پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از تاریخ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ به عنوان دویست و سی و ششمین نماد معاملاتی در گروه “سرمایه گذاری ها”، زیر گروه “سایر واسطه های مالی” با کد صنعت «۵۶۹۹» و نماد «مدیریت » در فهرست نرخ‌های بازار اول فرابورس ایران درج شد.

گفتنی است، گروه مالی صندوق بازنشستگی کشوری (هلدینگ بانک، بیمه و سهام صندوق بازنشستگی) چندی پیش با نماد «ومدیر» در بازار دوم بورس تهران درج نماد شد که بزودی عرضه اولیه خواهد شد. همچنین ETF مدیریت ثروت صندوق بازنشستگی کشوری با نماد «مدیر» در نیمه نخست امسال در بازار فرابورس پذیرش و قابل معامله شد.

کد خبر 436284

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =